AirAsia Punca Timbalan Mursyidul Am PAS Haron Din Masuk IJN...

Luahan hati anak ustaz haron din, airasia mengenakan charge yang cukup mahal untuk perkhidmatan wheelchair, semua benda airasia nak charge, seperti biasa airasia mengabaikan sifat kemanusiaan.

Ingat lagi peristiwa seorang ibu dan bayinya di tinggalkan terkontang-kanting di vietnam? itulah syarikat penerbangan yang kedekut nak bayar extra 25sen bagi setiap penumpang yang guna aerobridge, tapi untuk sponsor team bola dan f1 yang tak pernah naik podium boleh pulak...


Comments

Anonymous said…
AirasiagilaGAY/PELACURMINISKIRTKAPIR ni tentulah ANGKUH dan perangai mcm. BINATANG BUAS - kan geng kongsinya dari. Barat-ZIONIS! BANGSAT - tak sedaq diri; patut diHALAU saja dr.Tanah Melayu ni!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Unknown said…
Siapa suruh naik AirAsia!!!
Anonymous said…
Betul ..betul ...betul
Anonymous said…
apa yang ada pada AirAsia? satu syarikat penerbangan yang di jalankan oleh lanun moden. Sudah masanya kita jadikan negara ini negara islam 100%. siapa tak suka boleh blah.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID