Jemputan Untuk Mandi & Mencuci Pakaian Di Rumah Adun Pakatan...


cadangan kepada rakyat selangor yang kena catuan.
takde masalah untuk kita tumpang mandi di rumah adun pakatan selangor.

ini hak rakyat juga maaa....
undi bawak bencana.. 

INIKALILAH !!! merasa mandi di rumah ADUN...

Comments

Anonymous said…
anak anak kecil kena angkut air, tak da perikemanusiaan ke Khalid, punasihat Selangor,kalu itu anak cucu kamu apa kamu rasa..
Anonymous said…
ITU NAMANYA PENGORBANAN RAKYAT SELANGOR YG MEMILIH PR UNTUK 2 PENGGAL. SENDIRI BUAT SENDIRI TANGGONG. JEMPUT KE RUMAH ANUAR UNTUK MAJLIS "TAHLIL" ABU BANGKAI ATAU MAYAT KAPAL SELAM YG HILANG DI KM 306.1 PLUS.
Anonymous said…
Harap admin boleh cari statement video khalid kata air cukup lah sangat.. bongkak!
Anonymous said…
apa yg blh aku katakan ialah padan muka dgn org selangor.. mmg itu yg dia nak sgt pun.. kdg2 aku rasa apa la bahalol sgt org selangor yg undi pakatan ni..
Anonymous said…
pilihan hati pengarang jantung...PKR..sekarang rasa la penangan kerajaan yg kau orang pilih..
Anonymous said…
INGATKAN BN TERUK...PAKATAN HARAM JADAH NI LAGI TERUK. DAPAT KETUA BEBAL NAK MAMPOS. PECACAI PUN JENIS BANGKAI. KENA KAT BATANG HIDUNG...SENYAP TAK BERSUARA. RAKYAT SENGSARA DIBUAT MEREKA. KESIAN TENGUK BINI DAN ANAK2 ANGKUT AIR. KALAU RUMAH TERES TAK APE JUGAK. INI KENA PANJAT RUMAH FLAT. NAK TERCABUT LUTUT DIBUATNYA.
TUMPOR LA HENDAKNYA SIAPA YANG BEBAL SANGAT MEMPOLITIKAN ISU AIR NI.
NI DAH DATANG HUJAN SAMPAI BANYAK KAWASAN KENA BANJIR KILAT TAK KAN MASIH KENA CATU LAGI ?

KENAPALAH AKU DAPAT PEMIMPIN BEBAL TAK MAU DENGAR APA PAKAR AIR CAKAP. MALANG SUNGGUH...WALAU AKU TAK UNDI. TAPI TEMPIASNYA KENA KAT AKU. KORANG MENYUSAHKAN RAKYAT. DEMI SETIAP LANGKAH MENGANGKAT AIR MULUT AKU DAN ANAK BINI AKU AKAN MENYUMPAH SUPAYA TUMPOR LA MEREKA YANG MENGANIANYA INI.
MUNGKIN ORANG LAIN PUN SAMA MENYUMPAH SAMA.
BIOR CEPAT TUMPOR...
Anonymous said…
Segalanya kepentingan politik.Kalau bebal tak jadi MB.Rakyat juga jgn bebal.Mesti pandai pilih.Jgn lihat kepincangan MB ni saja.PM kita juga dah ditegur oleh org yg berpengalaman dlm bidang ekonomi.Dlm pentadbiran PM skrg berapa ramai org lama dlm kerajaan dijadikan penasihat.Pengalaman itu cukup berharga untuk mencorak masa depan yg lebeh baik.MP Gua Musang bukan calang calang orgnya.Adakah beliau diperdulikan?Zaman Paklah dulu cuba kita lihat siapakah team ekonomi beliau.?Sekiranya kepentingan politik mengatasi segalanya dan ditambah lagi dgn individu yg rakuskan kekayaan maka rakyat akan menghadapi masalah dari setiap sudut kehidupan.Rakyat paling tidak gemar peningkatan kos.Perkara ini tidak dapat dielakkan oleh kerajaan.Bagaimana hendak mengatasinya ?Itulah pentingnya ilmu atau pengalaman menarik rambut dlm tepung.
Anonymous said…
dey anon712am....org cerita pasal air la ngok
Anonymous said…
KALAU YG BUAT CATUAN AIR NI KERAJAAN BN DAH TENTU PEMIMPIN PR JADI BATU API MENGAJAK RAKYAT BUAT BANTAHAN/TUNJUK PERASAAN DIHADAPAN RUMAH MB/DIMANA-MANA YG DIA SUKA DAN RAKYAT DAH TENTU MENURUTI SAMBIL MENUNJUKAN PERASAAN MARAHNYA.TAPI!!!!!!!!!!!

BILA YG BUAT CATUAN AIR NI KERAJAAN PR TERAMAT-AMAT HAIRAN DENGAN RAKYAT SELANGOR MENURUT JE SERTA MENJADI TONGONG!!!!
Anonymous said…
Rakyat Selangor akan terus menjadi tongong sekiranya masih memilih PR... Oleh itu, ubahlah semula kepada BN.
Anonymous said…
porahhhhhhhhhhh..........! komen yang membodek saja yang dipaparkan
Anonymous said…
semua komen anonymous yang tolol lagi bodoh
Anonymous said…
semua komen anonymous yang tolol lagi bodoh
Surrhead said…
gi la buat demo kat pejabat TSKI...ni bising2 kat sini pun bukannya org dgr pun....
Anonymous said…
PERINGATAN KEPADA SEMUA KAUM DI MALAYSIA
FAKTA

1. Hak orang Melayu telah dimaktubkan dalam Perlembagaan Malaysia.

2. Soal masa depan Islam dan Melayu sebenarnya tidak berbangkit kerana soal-soal tersebut termasuk dalam bidang kuasa raja-raja, bukan politik. Ingat! Raja-Raja Melayulah yang menjadi tuan bagi orang Melayu. Raja-Raja Melayu ialah TUAN kita, bukan UMNO. UMNO sengaja memandai-mandai atau menyibukkan atau tumpang sekaki dalam isu ini. Muka tak malu.

3. Hak semua kaum lain juga telah dimaktubkan dalam Perlembagaan Malaysia.

4. Tidak benar orang Melayu akan merana kalau UMNO hancur di bumi Malaysia.

5. Hakikatnya, para pemimpin UMNO akan hancur lebur jika UMNO hancur di bumi Malaysia.

6. Bukan UMNO sahaja yang berhak memimpin negara ini jika kita berpegang kepada amalan demokrasi.

7. Kerajaan UMNO-BN buat semua benda kerana memenuhi tanggungjawab. Hanya sanya mereka tunaikan kewajipan itu semasa ada pilihan raya kerana hendak mengaburi mata rakyat dan mengangkat diri sendiri sebagai pembela rakyat.

RUMUSAN

Setelah terlalu banyak melakukan rasuah, kronisme, nepotisme, salah guna kuasa, penyelewengan, dan sebagainya; mereka melancarkan pelbagai propaganda untuk memenangi semula sokongan rakyat. Usah biarkan diri anda diperdaya oleh golongan serakah ini.

KHURAFAT UMNO
UMNO mendakwa jika mereka kalah, orang Melayu akan berpecah. Orang Melayu wajib menolak pernyataan ini kerana kewujudannya ada unsur-unsur khurafat. Islam menentang keras keyakinan kepada khurafat. Oleh sebab itu, orang Melayu perlu menjaga keimanan mereka agar tidak tergelincir. Kita semua akan menghadap Allah selepas mati. Amat pedih balasan kepada orang-orang yang meyakini kebenaran khurafat.

Jika UMNO kalah, kuasa jatuh ke tangan PAS. Kuasa akan berpindah dari tangan parti rasuah, perkauman, dan pengkhianat bangsa ke tangan parti Islam yang berjuang untuk mensejahterakan ummah, termasuk yang bukan Islam. Perjuangan ini mengambil kira kebahagiaan di dunia dan kebahagiaan di akhirat.

Marilah kita sama-sama berjuang berlandaskan prinsip Islam yang murni
Anonymous said…
Anon 7.50am kau lah yg ngok...Isu air di Negeri Selangor harus dijadikan ikhtibar.Sekiranya pimpinan yg. lemah bukan saja air akan jadi masalah segala perkara akan jadi masalah.Mangsanya rakyat mcm kita.Pemimpin spt MB Khalid rumahnya tetap ada air.Baik kerajaan PR ke atau BN sekiranya kepentingan politik diutamakan dlm setiap hal,maka akhirnya akan punah.Anon 2.32pm fakta yg kau tulis 1 hingga 3 siapa yg perjuangkan kalau bukan UMNO.Kau ni lahir tahun berapa?Kau tahu tak syarat pihak Bristish semasa mahu beri kemerdekaan kepada Tanah Melayu.Kalau tak tahu cari sendiri.Dengan kepandaian Tengku Abd.Rahmanlah maka merdekanya Tanah Melayu bersama perlembagaan yg menjamin kedudukan Islam hak raja dan hak org Melayu.Apabila sudah merdeka org melayu mempunyai kuasa penuh untuk memimpin negara sendiri maka jadilah perebutan sesama sendiri.Faktanya tertubuh Parti PAS pd tahun 1951 dari serpihan ahli UMNO sendiri yg kalah berebut jawatan.Sebelum merdeka org melayu bersatu di bawah payung UMNO.Selepas merdeka ada pula yg hendak menidakkan kepentingan dan jasa UMNO.
Anonymous said…
Hahaha... Mamat SURRRHEAAD ni dh hbis modai dh nk bantai kerajaan.

Mati akai dh kot Pentaksub Politik sekoq ni sbb kena kpala idung Parti Pujaan dia lani... Hahahahaha! Keras perut aku tgok perangai hg ni.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID