Sediakan Kami SPA Dan Muzium, Baru Kami Berpindah Ke KLIA2


Wahh makin besar kepala airasia sekarang nie ya, sudahla tak mau pindah, lepas tu letak syarat yang bukan-bukan pulak, aku buat cerita ini diakui sendiri oleh pengurus besar MHB.

Apa katanya? Malaysia Airports Holdings Bhd (MAHB) memenuhi hampir kesemua kehendak AirAsia Bhd untuk syarikat itu beroperasi dari terminal penerbangan tambang rendah baharu, KLIA2.

syarikat penerbangan tambang rendah - yang enggan berpindah ke KLIA2 dengan memberi pelbagai alasan, termasuk keselamatan. 

namun AirAsia menyuarakan rasa tidak puas hatinya dan tidak bersetuju berpindah ke lapangan terbang baharu itu kecuali beberapa kehendaknya.

antara beberapa perkara yang dikehendaki AirAsia dan tidak dipenuhi MAHB ialah SPA dan MUZIUM, katanya kepada Bernama dalam temu bual baru-baru ini. klik sini

Wahh nampaknya airasia cuba menanguk di air yang keruh, di saat-saat MAS tengah ada masaalah, airasia pulak buat perangai p***a.

Comments

Anonymous said…
kerajaan tarik balik aje lesen yg diberi kepada Airasia kerana asalnya lesen itu kepunyaan org melayu...berikan saja kepada malindo atau syarikat tambang murah yg lain atau lebih baik diberi kepada syarikat penerbang lain untuk dijadikan pengangkutan tambang murah dalam negara..
Anonymous said…
biarkan je dia nak tunggu bukan boleh terbang pun sbb tak de kastam dan pegawai bertugas kat sana.
Tak perlu dilayan , dengan cara ini sahaja MAS akan dapat mengembalikan kegemilangan nya dalam operasi tambang murah melalui firefly atau malindo air.
Kepada Tony teruskan boikot anda , jangan pindah dan jangan salahkan kerajaan kerana pintu keluar masuk imigrsen dan kastam berada di KLIA2 yang baru.

Kita lihat siapa besar kepal , lagi pun airasia milik tony bukan dilindungi oleh kerajaan sepenuhnya,
Anonymous said…
Pepatah Melayu ada mengatakan bahawa seperti BELANDA DAPAT TANAH kot......
Surrhead said…
ya la tu.....low cost carrier nak spa dan muzium....jadik kos itu siapa absorb?? tak mungkin tony nak benda2 karut mcm ni, sebab ni akan naikkan kos untuk pelanggan. ni mesti MAHB yg janjikan dulu, pastu, mcm biasalah, tak boleh nak memenuhi perjanjian kontrak, dan skrg mula spin.....tau tak kenapa selalu ada masaalah mcm ni, sebab management bengap....yg duduk kat sana semua otak lembap, tak mcm tony yg sentiasa tajam.....sedar sikit, kalau tak sedar pun tak per, yg rugi sendiri gak...
Anonymous said…
Oi SIALBANGKAIBABIhead, MANYAK SEDAP AAHH lu JILAT itu JUBOQ sitoni?!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku juga semalam! BANGKAI lu!
Oi SIALBANGKAIBABIhead, lu yg. BODOH mcm KERBAU! Dah lah tu,lu mahu ancam NYAWA aku dan bapak aku di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html & di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html! Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si PELAHAPKANGKANGBABI?!
Anonymous said…

AirAsiagilaMINISKIRTKAPIR ni tentulah ANGKUH - kan geng kongsinya dari si KAPIR Barat-ZIONIS!

Dan saya syaki MAS mahupun Malindo Air mungkin akan terus disasarkan dgn. pelbagai SABOTAJ, selagi tidak menjadikan Barat-Zionis sbg. 'partner'nya (termasuk motiv lain)!

Tapi MALANGNYA MAS makin di "Barat-Zioniskan" akibat menyertai One World Alliance (salah satu agenda New World Order/One World Government), spt. Etihad dan Qatar Airways! Sebab itu agaknya, paramugari tak ada atau tak dibenarkan yg. BERTUDUNG sdgkan Malaysia adalah NEGARA ISLAM dan MAS adalah penerbangan nasional. Begitu juga dgn. Qatar dan Etihad Airways, yg. penuh dgn. paramugari Barat/Bukan Islam yg. PENYOMBONG (pernah saya sendiri lihat keangkuhan mereka layan org. kampong/tak pandai cakap omputih, yg. nak pi Umrah) - dan pakaian paramugari lansung tak bercorak Islam (pakai skirt) sedgkan itu negara Arab pula dan airport mereka pun diDOMINASI pekerja asing Bukan Islam; sedgkn ramai umat Islam, termasuk dr. kampung, menggunakan penerbangan MAS dan Etihad dan Airport, utk. menunaikan Umrah dan Haji.

Melalui One World Alliance ini, dan insiden terbaru ini, MAS mungkin akan dipaksa utk. bergabung dgn. syarikat Barat-Zionis, termasuk Air Berlin - spt. sy. penerbangan Qatar dan Etihad Airlines itu (apalagi MAS makin dipenuhi konsultan luar termasuk dari Barat dan lihat di http://theunspinners.blogspot.com/2013/08/idris-jala-cadang-jual-omar-ong-jadi.html, Idris Jala cadang jual, Omar Ong jadi konsultan sebat komisyen?, by The Unspinners, 8/15/2013 )!

Sedangkan Jerman sangat bahaya kerana ia penyokong paling kuat ZIONIS-Israel bersama US/UK - lihat http://www.presstv.ir/detail/2014/02/22/351741/germany-offers-to-represent-israel/, Germany offers to represent Israel in some Muslim countries, Feb 22, 2014!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation)
Surrhead said…
MSB.....tak payah la munafik, benci tgk skirt mini konon, poodah chit.....anyway, ko tau apa masaalah ko, ko tanak maju, bila ada org tgh maju, dengki pulak...dah standard adat org melayu....yg best skali, cuba nak cover semua dgn unsur agama...mmg haprak..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID