Demo GST Petang Tadi, Tergulingkah Kerajaan BN...???

1.

2. Macam biasa, setiap kali berdemo kanak-kanak mesti di heret sekali..
 3.
 4.
 5.
 6.

 7.
8.
 9.

10. Makcik nie katanya dari bayan baru, pulau pinang, terjerit, dia kata charge hospital kerajaan terlalu mahal dan membebankan rakyat, apa punya bahalul la makcik nie, hospital kerajaan la charge paling murah, bayar RM1 dapat ubat berkotak-kotak... mak sape la nie...???
11.

12. Seperti biasa unit amal menjadi macai...
 13.
 14.
 15.
16.
 17.
 18.
 19.
 20.
 21.
 22.
 23.

24. Amacam boss ada chan menang ke...?
 25.

26. Lain macam tenungan sam ketot, rilek sam, belum abis edah tuu...
 27.

28. "Mom i'm here" anak sapa la yang sesat cari mak tak jumpe...

29. PAS diwajah syaitan...
 30.
 31.
 32.
 33.
 34.
 35.

36. Aku tabik najib pasal dapat selfie dengan obama...kata anwar
 37.
 38.
 39.
 40.
 41.
42.
 43.
 44.
 45.
 46.
 47.

48. Siapa pompuan nie? kenapa dia beria-ia pertahankan budak-budak arnaki...
 49.
 50.

Comments

Anonymous said…
kenapa pakai topeng takut kena tangkap keee? klu berani menentang kerajaan serlahkan jati diri jangan jadi hamba abdi kaum kapir dan kaum gay
Anonymous said…
Cakap je lebih, tak jadi apa pun kerajaan BN, apa mereka boleh buat, leader is a liar,pengikut pun sama Ada leader yang ada Phd pun sama bangang, belajar lah balik apa dia GST sebelum cakap GST beban kan org miskin,,,kalu pernah pergi luar negara ada ke GST tu beban kan orang bawahan... nonsense..PR is full of lies...
Anonymous said…
Ini kehebatan macai PAS.. kehebatan utk berdemo.. asal ada anjuran demo sj..mreka spt ketagih.. akan join dtg dr pelusuk negara.. tp apa hasil mereka dpt?
menyusahkan ribuan manusia lain..

bab berdemo dn merusuh ni bkn main hebat bg macai2..tp bila diserah amanah mentadbir lihat negeri mereka.. air keperluan asas pun tunggang langgang..
dgn sikap liar dan kurang ajar mcm ni. apakah pemimpin2 iblis PR ini akan bawa negara kpd kebaikan jika memerintah?

jiw mereka jiwa iblis dan jiwa pemberontak. manusia2 mcm ni takkan berjaya apa2.. melainkan sama shj dgn binatang..

Anonymous said…
cara penipuan yang jelas PR ialah minta hapus ISA, bila ISA di hapus all the bullshitters PR bebas buat apa saja, dia orang ingat ini Negara bapak dia orang..kalau 20k sokong, what about other millions yang tak menyokong,,Negara huru hara sebab shitters ni...janagn fikir ko orang bebas bersuara dan buat apa saja, ko orang adalah penjahanam generasi masa depan, ko orang bina perangai babi pada nak muda, dan ko orang yang paling dajjal...tunngu lah doa dan sembahyang hajat dari rakyat majority yang cintakan keamanan dan kedamaian..anwar akan menerima nasib macam kawan kawan dajjal dia dan kami akan terus berdoa supaya balasan akan datang juga pada anwar..perosak generasi akan datang..
Anonymous said…
Alangkah bagus nye kalau semua syaitan2 dan iblis2 nie kena petir. Biar mampussss, menyusahkan betul....
Anonymous said…
insyaallah nuar pasti akan sampai ajalnya...cuma kita sama sama tunggu dan lihat..takut kubur berasap aje sebab terlalu kurang ajar
Anonymous said…
demo hari2 pun tak apa ibarat suara yang hanya macam anjing yang menyalak bukit tak goyang pun kerajaan BN disebabkan demo yang dah macam orang gila. biarlah mereka terjun dengan labu-labunya. keletihan yang tidak mendatangkan hasilnya... teruskan untuk menyokong seoarang peliwat
Anonymous said…
The leaders are idiots. The folowers are bigger idiots.

Menyusahkan rakyat je dan negara.
Anonymous said…
Biarkan aje sitolol dengan sibodoh terus berdemo.. Duit habis, panas dapat. Dah ketua dia pun guna kepala lutut..pengikut guna kepala tong gas untuk berfikir...
Surrhead said…
perhimpunan GST diurus dan dtamatkan dgn solat asar. tahniah kepada pdrm dan dbkl kerana telah menjalankan tugas dgn cemerlang. Ini adalah salah satu contoh terbaik buat sebuah negara demokratik - umno pun patut adakan perhimpunan sedemikian pada satu hari, mesti ramai dtg...
Anonymous said…
Solat asar ye, yang mangkok bertopeng tu sembahyang jugak ke?
Anonymous said…
YA ALLAH! Anak muda Islam/Melayu kita diKORBANkan demi PUAKA PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM-si-haiwan BUAS! Awatlah PAS ni!

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya (ini MO biasa si Barat-ZIONIS/Israel)!

Si Barat-ZIONIS yg. HIPOKRIT asyik melalak mcm. ANJING KURAP psl. undg-indg SAMPAH "demokrasi-hak asasi" si KAPIR Barat-ZIONIS, kat Dunia Islam , akan bawa mana-mana ’pengganas‘ Islam secara RAHSIA kat Diego GarCIA atau Guatanamo (termasuk disyaki MH370 kita untuk menjatuhkan K’jaan YAB DS Najib/UMNO)- yg. akan disiksa/dibunuh dan dipenjara tanpa perbicaraan sampai bila-bila! Bahkan Barat-ZIONIS/Israel boleh menyerang/menjajah Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), dan tak pula dihentam si UN (PBB)-ki Moon BANGSAT tu!

Sebenaqnya "equality & liberty" (hak kesamaan & kebebasan - yg. lahir waktu "French Revolution"-yg.-amat-BUAS, diketuai ZIONIS, dlm tahun 1798), dicipta si Yahudi ZIONISDAJAL, utk. meletakkan kuasa Syaitan (sbg. tuhan mereka) SAMA dgn. kuasa ALLAH SWT kita; dan "evil is EQUAL to good" - sebab itu perangai-mcm-haiwan-buas, termasuk bebas semutlaknya, jadi si GAY/KAPIRDAJAL, makin digalakkan puak SYAITAN-gila-SODOM ni!

Maka, KDN patut tangkap saja bawah undang-undang TERORISMA; pedulikan gertakan undg-undg SAMPAH si KAPIR Barat-ZIONIS termasuk undg-undg UN di bawah falsafah "demokrasi-hak-asasi" mereka! MAJORITI rakyat sedang MERANA dgn. jenayah TERORISMA DAPBANGKAI/PKRSODOM-si-haiwan BUAS,yg. ditaja Barat-ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
Semua Kerja dibuat utk kepentingan diri sendiri bukan masa depan generasi akan dtg dan pembangunan negara...... walaupun dah dijadikan org yg bijak pandai oleh Umno..........tapi x boleh berfikir dgn rasional.... semua itu utk mengisi poket taukey pencacai kot!
Anonymous said…
Tu paria tunjuk kasut kat muka najib tu..
waktu terima brim dia la dtg paling awal...
dasar paria lahanat pemBanggang...
Anonymous said…
sekurang kurang nya mereka berani ke depan berarak tunjuk muka. kita setakat depan key board aja memblasah. semangat tu yg tak ada dalam UMNO, tahu sebab apa beberapa kubu kuat UMNo runtuh mada prk Kajang, yg berani kedepan beramai ramai adalah mat rempit, konvoi dengan kapcai bising. org tengok ini ke generasi pewaris umno,...mampuh.
Anonymous said…
OI anon 6.31pm, lu punya ekoq ni ANJING KURAP KAPIR PENDATANGDAJAL DAPBANGKAIBABI aaahh?

Lu mahu umat Islam jadi PENGGANAS DAPBANGKAI/PKRSODOM; yg. asyik MERUSUH dan MENYODOM?! Babi lu!

Dan si PENGGANAS Red Bean yg. sembunyi kat keyboard, tak pula lu bising aaahh?!
Anonymous said…
anon 1148am bukan full of lies la brp tp full of shit..really2 shit..
Anonymous said…
Dgn bangganya menunjukkan muka bangang masing2.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID