Hukum Hudud. Tak Sampai 1% Tekanan Yang PAS Terima Berbanding Kerajaan Brunei...


Siapa yang menentang hudud di malaysia? DAP, PKR dan MCA, UMNO kini sudah menyokong pelaksanaan hukum Allah itu...

Jadi aku tak nampak bertapa hebatnya tekanan yang di terima oleh pas dalam melaksanakan undang-undang syariah itu berbanding dengan tekanan yang cukup-cukup hebat yang di terima oleh kerajaan Brunei...

Setakat pas hilang sokongan cina apalah sangat, masih ramai orang melayu/Islam yang bersama-sama ingin melihat undang-undang syariah itu dilaksanakan sepenuhnya...

Cuba kita lihat brunei, setiap hari DYMM Sultan Hasanal Bolkiah menerima tekanan dari pihak luar yang tidak senang dengan keputusan baginda untuk melaksanakan hudud, tak cukup dengan tekanan dari negara-negara kafir harbi, Baginda turut di hina oleh beberapa stesen penyiaran milik yahudi seperti cnn dan lain-lain...

Baginda sultan tahu akan tekanan yang dia hadapi, malah sekiranya puak-puak ini serius memberi tekanan terhadap brunei, ia mampu menjahanamkan ekonomi negara itu...

Bak kata baginda, "siapakah kita di hadapan Allah untuk mengatakan tidak atau tunggu dulu sedangkan undang-undang ini bukanlah baru di gubal tetapi telah termaktub didalam Al-Quran dan Al-Hadis semenjak dari 1400tahun lebih"

Jadi setakat pas di ugut oleh dap dan pkr, pada aku itu celah gigi je, sultan brunei kena ugut lebih hebat dari itu...

Ucapan Tuanku Sultan Brunei klik sini...

Comments

Anonymous said…
Hudud politik mcm tu laaa.....

Bukan ikhlas pon nakkan hudud...

23thn nik aziz perintah kelate...sia2..

Naik ahmad yaakub japp jaa nak tubuh jkuasa teknikal...

Kalo dulu lg nik aziz x politikkan hudud alangkah bagusnya....

Unknown said…
hudud brunei..poyo je..kat brunei baik ler..kat luar negara macam huh...kawin cerai macam tukar baju je..adik sendiri rembat harta negara..
Anonymous said…
peluang utk UMNO laksana hudud, lupakan ugutan Dr Mahathir, flip flop Najib dan kebisuan Mahyudin, masa utk semua ahli biasa UMNO pula bertindak. Mana ahli parlimen UMNO yg menentang kita tingalkan saja.
Surrhead said…
confirm adik sultan brunei kena rotan atau rejam dulu.

http://www.amazon.com/Some-Girls-My-Life-Harem/dp/0452296315

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/05/06/how-the-sultan-of-brunei-violated-his-sharia-law-with-me.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Jefri_Bolkiah

Kalau dah ada cite2 mcm ni kat net, mcm mana org nak respek. patut pun warga dunia kutuk....pernah tak nampak pemimpin arab saudi / acheh ada cite skandal mcm ni??

anyway, fasa pertama - The first phase of the Order covers general offences set by the state, including disrespecting the month of Ramadhan and not performing Friday prayers. The general offences are punishable by fines, imprisonment or both.

maksudnya semua org islam kena puasa dan sembahyang jumaat kerana takutkan hukumnya, bukan kerana cintanya kat Allah.
Anonymous said…
Surrhead,

Datangkan saksi2 supaya hudud dilaksanakan ke atas mereka...

Pintu taubat sentiasa terbuka.
Anonymous said…
Habis ko nak kata hukum Allah tu zalim la surrhead?
Surrhead said…
http://www.malaysia-today.net/does-hudud-really-exist/

Most Muslims believe that Hudud, in particular the law on stoning adulteress women to death, was a law that was introduced by Prophet Muhammad. Actually it was not. This law was introduced by Umar ibn Al-Khattāb, the Second Caliph who took over after the death of Abu Bakar As-Ṣiddīq.

yg i nampak, hukum hudud ini akan dilaksanakan atas org bodoh je, yg mana tak tau bezakan yg mana betul atau salah dan biasanya tertangkap. Org2 berkabel akan terlepas.

Rasa2 tan sri ni kena ikut hukum hudud tak bila hudud dilaksanakan?
http://ms.wikipedia.org/wiki/Syed_Nasir_Syed_Ismail

yg ni owner HRC KL, dikatakan sultan selangor pun ada link.

http://weehingthong.wordpress.com/2014/01/06/the-the-hard-rock-cafe-affair-much-ado-over-nothing/

lastly, i rasa hudud takan dilaksanakan di Malaysia, sebab umno jugak yg rugi
Anonymous said…
Apa kata pemerintah negara melaksanakan hudud sama seperti pemerintah Brunei malaksanakan hudud.

Pemerintah bandingkan dengan pemerintah

Jangan pembangkang nak bandingkan dengan pemerintah.

Sama ke?? Hanya golongan yang tinggal dalam barisan ja bleh jawab SAMA. Macam kata bekas pemimpin merangkap pemerintahnya.
Anonymous said…
PI MAMPOS si puak KAPIRDAJAL termasuk si puak GILA-SODOM dan si BANGSAT UN /PBB (yg. dikuasai Barat-ZIONIS) yg. galak nak kutuk Brunei laksana hukum HUDUD - sudah tiba masanya OIC diPERKUATkan termasuk dgn. ketenteraan PENGAMANnya sendiri (jgn. lagi bergantung kpd. tentera pengaman UN itu) dan supaya Dunia Islam jgn. lagi tunduk pd. mana-mana si PENDATANG/PENJAJAH KAPIRDAJAL yg. pikiaq umat Islam ni KULI depa, termasuk kat Tanah Melayu, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. dibawa si PENJAJAH buas tu!

Tapi lihatlah budaya si KAPIRDAJAL yg. memang 'BARBARIC' (tak bertamadun), yg. menghalalkan penggunaan dadah/alkohol sesuka hati, bertelanjang/berkelakuan lucah depan awam, pelacuran/pornografi/seks bebas termasuk seks HOMO-SODOM, MEROGOL binatang dsbnya - lihat di akhbar (ANTI-ISLAM) di http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2561478/Miley-Cyrus-gives-away-gold-leaf-rolling-papers-wearing-marijuana-leaf-leotard-Bangerz-tour-Canada.html , Miley Cyrus gives away rolling papers made of GOLD before wearing marijuana leaf leotard on Bangerz tour in Canada, By Daily Mail Reporter, 17 February 2014; dan di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html , Bestiality brothels are 'spreading through Germany' warns campaigner as abusers turn to sex with animals as 'lifestyle choice' By Matt Blake, 1 July 2013!

Dan sebenaqnya "equality & liberty" (hak kesamaan & kebebasan - yg. lahir waktu "French Revolution"-yg.-amat-BUAS, diketuai Illuminati-Freemason ZIONIS-Rothschild, dlm tahun 1789 - lihat di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012; dan di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam) - adalah dicipta si Yahudi ZIONISDAJAL, utk. meletakkan kuasa Syaitan (sbg. tuhan mereka) SAMA dgn. kuasa ALLAH SWT kita; dan "evil is EQUAL to good" - sebab itu perangai-mcm-haiwan-buas, termasuk bebas semutlaknya, jadi si GAY/KAPIRDAJAL, makin digalakkan puak SYAITAN-gila-SODOM ni! Sebab itu Raja Peranchis dan Tsar Nicholas II (Russia) dibunuh dgn. amat kejam, bersama seluruh keluarga dan sanak saudara mereka oleh si puak SODOM ZIONIS ini, yg. juga terus menguasai Vatican, kerana Raja-Raja Katolik ini adalah penjaga agama Katolik (yg. juga mengharamkan budaya SODOM – sebab itu puak Vatican yg. amat pro-ZIONIS sekrg. nak menghalalkan budaya ini secara rasmi).

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID