VIDEO: Apa Masaalah Budak Nie Sebenarnya...???

Sampai la aku dok fikir, apa masaalah budak pompuan nie...

Terlebih xcited ke...?

Atau dia....

Comments

Surrhead said…
wah...boleh tahan budak tu, det.....kenalan ke??
Anonymous said…
Aku syak BETINA-BETINALUCAHKEJADAH-mcm-si-PELACUR ni nak MENGHINA ISLAM/umatnya - sebab disasarkan Bank ISLAM! Tak semestinya si BETINALUCAH ni walau pandai cakap Melayu, orang Islam! Si KAPIRDAJAL pun ramai muka mcm. orang Melayu.

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
bio la kat mamat tu dia tengah kemaruk seks tu pasal try obat kuat yang dia beli masa baca harakah.
Anonymous said…
Yang sorang tu tka sure melayu atau gadis cina (pakai mini skirt). Tapi yang sorang lagi tu sah gadis melayu yang dengan sengaja mempamir dengan jelas buah dada dalam video. Gadis melayu seorang remaja yang amat confuse. Semoga gadis melayu tu sedar dan bertaubat. Cara pemakaian tidak boleh diikuti.
Anonymous said…
Ini adalah normal bagi remaja zaman sekarang...
mereka hanya bergurau sesama mereka. Bank Islam. Kenapa dinamakan bank itu dengan nama Islam. Pelanggan bank terdiri pelbagai jenis dan ragam termasuk anak2 gadis itu. Macamana orang muslim yang berpakaian seksi ataupun tidak menutup aurat bebas masuk dan keluar dari bank yang bernama Islam. Sebab itulah dia orang ketawa geli hati. benda macam ini pun susah nak faham ke.
Anonymous said…
OI anon 2.40pm, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?! Pi BERAMBOS lu dari ALAM MELAYU ni!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-no-1!
Anonymous said…
Tenang bro. Anggap saja budak betina tu " mental ". Hanya orang yang " mental " saja yang saja2 nak hina agama dan kepercayaan orang lain.

Kalau orang waras macam kita ni, kita tak ada masa nak duk hina atau kacau agama orang.

Mulai sekarang marilah kita letakkan label " Mental " pada setiap pihak yang ambil tindakan menunjukkan dia hina islam. Orang yang " mental " ini memang lesen besar, undang2 pun tak boleh nak hukum dia sebab taraf dia lebih kurang sama dengan binatang saja.

Kepada si gadis itu, " wajah dia memang cantik dan cun tapi sayang dia " mental ". Ada sapa2 yang " lalu nak ratah " gadis " mental " macam itu ???
Anonymous said…
Anon 254 ne tentunya makcik yang famos dengan sambalnya... apatu sambal belacan. Namapun sambal. Tentu pedas . Tapi kepedasan sambal dia sama gak dengan pedasnya mulut dia.
Tahu tahu apa yang dia nak sampaikan. Mindanya tak upah seperti mental. Penuh emosi kemarahan dan bahasa kesat. Tak salah nak perjuangkan apapun tapi biarlah berhemah. Tak payahlah makcik menulis bahasa2 kesat dan lagi jijik. Lagipun makcik tu bukannya muda lagi dan perempuan muslim pulak tu.
Banyak rakyat melayu tengah tention sekarang ne tapi janganlah tunjuk yang makcik tu mental sangat.

Bila terbaca komen ini jangan lah pulak memaki saya dengan ayat2 yang nabi sendiripun tak pernah sebut.


Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID