Canang Cerita Hadi Di Lantik Naib Presiden Ulama Sedunia, PKR Sengaja Nak Malukan Hadi...

Semalam sewaktu konvensyen PKR, ada bebarapa perwakilan memberikan ucapan tahniah kepada presiden PAS atas pelantikan hadi menjadi naib presiden pertubuhan ulama sedunia, hadi yang tidak hadir ke perasmian konvensyen PKR di katakan menghadiri persidangan itu di doha qatar.

Mungkin skrip perwakilan itu sudah di tulis oleh anwar ibrahim, kerana anwar tidak berapa senang dengan gelagat hadi yang enggan menerima wan azizah sebagai calon menteri besar selangor.

Fitnah pkr dari skrip tulisan anwar menjadi, berpuluh-puluh si tongong dalam laman maya memberikan ucapan tahniah melambung ke langit kepada hadi awang.

Tapi adakah benar hadi yang mempunyai 2 kes saman fitnah di lantik jadi naib presiden pertubuhan ulama sedunia...?

Ini senarai terbaru ahli jawatankuasa pertubuhan ulama sedunia IUMS...

Ada nampak tak nama hadi kat ruangan naib (vice president)...???




Comments

Anonymous said…
X kisah apa cerita..
Mgkn Hadi Awang sedang tuai hasil...
Hasil dr investment nya selama ni
Terutama Amanat Hj Hadi..
Mgkn mcm2 apa org kata skrg

BELUM MATI PUN DAH HINA D DUNIA

dihina oleh peminat bontot tegar
dihina penjilat burit mah
dihina komunis

Hinanya kamu Hadi Awang...
Anonymous said…
dua-dua bodoh.
Anonymous said…
website IUMS tu belum update lagi kot. Takpe la, kita bersangka baik..
Anonymous said…
Mmg TGHH telah dilantik sebagai N. Presiden Persatuan Ulama Sedunia.. Info aku terima dari Istanbul sendiri dan disahkan oleh Ustaz Ahmad Awang yg turut hadir ke program tersebut.. Nak politik pun agak2 la bro.. Aku penyokong BN tapi aku malu dgn cara korang main isu ni..
Anonymous said…
Meeting kat doha qatar. Tp info terima kat turki. Camne tu?
Anonymous said…
Kah kah kah
Anonymous said…
Tak bro. Website pertubuhan ulama tu tipu. Itu website umno punya.
Anonymous said…
Dpt info.. itu thn 2013
Anonymous said…
penulis tak nak buat research dulu mcm tu la jadinye. persidangan ulama sedunia ke 10 diadakan di Grand Cevahir Hotel Kongre Merkezi - Sisli Istanbul bukannye kt turki. persidangan dirasmikan oleh Sheikh Dr Yusof Al Qardhawi. lain kali buat la research dulu sebelum up dalam blog
Anonymous said…
Rmi x suka kt mamat serban tu
Tp jgn la smpi memfitnah..
Anonymous said…
ralat: persidangan di istanbul turki bukannye kt doha qatar
Anonymous said…
Hadi sentiasa mengiyakan kata2 anwar jd harusnya anwar yg dilantik jd presiden ulama sedunia tu bkn hadi..ckp hadi pl senang je anwar tolak ketepi jd sapa lebih hebat sebenarnya..
Jgn salahkan Si Juburi tapi salahkan HARAKAHDAILY..
Anonymous said…
Naib presiden ulama sedunia tuduh orang jual pil kuda. So ada value ke pertubuhan tu? Cer jawab macai2
Anonymous said…
Ya x ya...
Anwar lg tinggi dr Hadi
Hahaha

Tp hampa jgn terkejut
Say lg Anwar hntr Jijah kottt
Ganti Yusof Qardawi...

Jenis kaki juboq
Bukan boleh kira
Anonymous said…
Naib Presiden Ulama kena saman 2 juta sebab fitnah..
Aduyyuaaiiiiii
Anonymous said…
Persatuan ulama syiah barangkali.
Anonymous said…
PAS - teruslah kau jadi ANJING KURAP belaan DAPBANGKAI/PKRSODOM! Aku syak berita perlantikan Presiden PAS ini kononnya, adalah untuk memastikan PAS akan setuju letak calon PKRSODOM kat Pengkalan Kubor, K'tan tu!

Aku syak Allahyarham Datuk Noor Zahidi Omar telah diberikan suntikan racun oleh ejen si Barat-ZIONIS dari DAPBANGKAI/PKRSODOM, yg. boleh sebabkan kanser hati; apalagi berubat di China pula tu! Tengok juga ulama-ulama TULEN PAS, yg. asyik meninggal dlm. usia muda - kita bukan nak mempersoalkan TAKDIR dari ALLAH SWT, tetapi jgn. kita buta pd. angkara JAHAT si KAPIRDAJAL MUSUH ISLAM yg. tidak boleh dibiaqkan! Apalagi Kelantan/Terengganu/Kedah/Perlis, negeri-negeri ISLAM yg. kuat mahu diJAJAH oleh MUSUH-MUSUH ISLAM ejen Barat-ZIONIS!

Besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA, dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan). Barat-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
Mai dah makcik cibai ni...
Aku marah sebab tulisan dia dysah nak baca
Anonymous said…
Aku rasa ini kes kena tipu bulat-bulat!

Check website tak tulis pun nama hadi awang.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID