Demi Wan Azizah, Sapuddin Sanggup Telanjangkan Khalid Berahim...


PKR akan memberi penerangan dan penjelasan kepada seluruh pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat berhubung alasan untuk menggantikan Khalid Ibrahim dengan Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor yang baru.

Saifuddin berkata, penjelasan itu merangkumi fakta kes melibatkan masalah intergriti itu Khalid akan dijelaskan kepada semua pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat pada hari ini.

Penjelasan itu didakwa akan mendedahkan secara terperinci mengenai salah guna kuasa oleh Khalid sebagai Menteri Besar

"Antara yang akan di jelaskan nanti adalah fakta kes membabitkan hutang Khalid sebanyak AS$18 juta (RM66.67 juta) dengan Bank Islam Malaysia untuk membeli saham syarikat ketika beliau menerajui Kumpulan Guthrie Bhd dan penjualan tanah milik kerajaan negeri Selangor oleh Khalid kepada Eco World dengan harga yang lebih murah daripada nilai pasaran untuk projek pembinaan rumah mampu milik.

Nasib kau lah khalid oii, dulu macam-macam kau tibai umno, sekarang parti kau sendiri tibai kau...

Comments

Anonymous said…
Le ni 'open season' untuk tibai Khalid G oleh geng2 P'Gay'R tu sendiri....apa punya haprak punya parti.....ni nak pimpin Malaysia....kharrrrk ptuihhhhh...
Anonymous said…
Padan muka khalid. Itu kifarah yang khalid terima kerana kacau periuk nasi anak2 yatim di selangor. Cer ingat balik apa yang khalid buat terhadap YBK dulu. Sekarang inilah balasannya.
Anonymous said…
Ya betul, Khalid terima Khifarah kerana kezalimannya.... Allah huakbar! Khalid adalah seorang munafik dan manusia jahiliah! Tuduhan saya in selaras dengan ajaran agama islam penduduk Melayu di Malaysia... Allah huakbar, justified menuduh orang...
Anonymous said…
anon 109,
baik ko sound politikal2 animal dlm PR yang nak sangat Khalid kena tendang. berkawan dgn manusia x bermoral dan parti yang hidup dengan menipu dan merosakkan mentality rakyat, maka itulah balasannya. bodoh punya rba!

jentayu
Anonymous said…
sian ts khalid
habis sepah
madu dibuang
hilang sudah sorang melayu hebat..

kita tentu takkan lupa ketika zaman kegelilangan bila ts khalid dan beberapa melayu pada thn 80an.. di bawah mastermind Tun M... anak2 melayu ini telah berjaya kalahkan British bila dpt kuasai guthrie.. hebat !!

tp ts khalid silap langkah
dia p join geng bontot...
takkan dia x tau.. bontot tu tmpt keluar taik..
najis.. kotor...


mat umno pendang

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID