VIDEO INSIDE: PPS Pertubuhan Militan Cina DAP...


Video ini menjadi bukti bahawa memang benar, PPS yang di tubuhkan oleh guan eng adalah satu pertubuhan militan, lihat bukti-bukti dalam video ini, ramai yang sudah jadi mangsa mereka...

Comments

Anonymous said…
Akan tangkap ?
Apa kejadah ?
Dah ada bukti terus tangkap. Nak tunggu apa lagi ? Dah sampai jadi pemberontak ?

Anonymous said…
Harini juga, si PENDATANG KANGKANG BABI-guan eng terus MENGHINA K'jaan Persekutuan/KDn/PDRM dgn. BONGKAKnya, akan menyediakan khidmat guaman dan bantuan wang pd. mana-mana ahli PENDATANG/PENCEROBOH GENG KONGSI GELAP-CELAKA kalau ditahan PDRM?!
Duit rakyat, nak guna sesuka hati bela PENJENAYAH SAMSENG yg. tak takut lansung PDRM - seolah P. Pinang dah bebas dari Malaysia - aku heran betullah ini boleh dibiaqkan?! ATM - baik buat undg-undg DARURAT kat P. Piannag tu; K'jaan Persekutuan ap yg. takut sgt. dgn ancaman PENJENAYAH- BINATANG-BUAS mcm. ni?!
.Patutnya KEM TENTERA juga dibina berlambak kat P. Pinang tu - ini dah mencapai tahap BAHAYA pd. bangsa, agama dan negara sebab disyaki GENG KONGSI GELAP DAPBANGKAI dah menguasai P. Pinang!

DYMM YDPA patut masuk campur juga utk. menubuhkan banyak Tanah Rizab BUMIPUTERA, dan membina kem-kem tentera, serta menjaga hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA di Pulau Pinang yg. majoriti umat Islam/Melayu, kerana baginda adalah KETUA - Agama Islam/Negara/ATM mengikut undg-undg Perlembagaan.

Makcik Sambal Belacan.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID