When "Menteri-Menteri bongok" wrongly explained as "good for government"


Klik sini

Comments

Anonymous said…
Patutnya kena BUANG semua PENASIHAT/MENTERI-LIBERAL-LONGKANG, si PENJAHANAM NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ini!

Terkejar-kejar nak jadi "negara maju" ala- Barat-ZIONIS, sedangkan kaum BUMIPUTERA miskin terus TERGADAI hak dan tanah pusaka kat PENDATANG-RASIS-tak-pernah-kenang-budi mahupun warga asing kaya, terutamanya si PENJAJAH KAPIRDAJAL dari Singapura/Barat-ZIONIS!

Akibat ini, mungkin cucu-cicit kaum BUMIPUTERA kita bakal jadi PENGEMIS/PENGUTIP SAMPAH kat perkampungan "RUBBISH SLUM" - mcm. yg. berlambak kat Indonesia dan Filipina tu! Di samping anak-anak muda mereka terpaksa dijual sbg. hamba-abdi utk. jadi orang gaji/buruh/PELACUR!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, serta bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU dan adalah legasi PENJAJAH British-ZIONIS utk. melahirkan dasar SATU “bangsa Malayan bersatu”, pelansungan dari Malayan Union-JAHANAM].

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID