Najib Malu Dengan Keadaan UMNO Selangor...

KUALA LUMPUR: Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak hari ini menempelak UMNO Selangor yang  disifatkan masih lembab dalam pelbagai aspek untuk memenangi hati rakyat dan pengundi di negeri berkenaan.

Katanya, ketika Pakatan Pembangkang di Selangor bergolak dengan pelbagai isu, UMNO Selangor sepatutnya mengambil kesempatan ini untuk mendekati rakyat.

"Saya minta maaf sebab terpaksa bercakap dalam nada begini. Tetapi saya perlu berterus terang dan jujur," katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen UMNO Selangor di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, tengahari tadi.

Najib yang beberapa kali mengulangi perkataan saya malu, saya perit dan saya letih dengan keadaan di Selangor meminta pemimpin sedia ada supaya segera bangkit dan beliau sendiri memberi jaminan akan membantu ke tahap maksimum untuk merampas semula Selangor. - Berita Harian

Komen aku: DS Najib baru perasan ke? UMNO selangor tidor nyenyak selepas PRU 13.

Comments

Anonymous said…
Org Melayu lagi malu mendapat seorg PM yng bacul!
Anonymous said…
Entah la ye. Kot baru je org cerita pasal umno selangor kt najib... Tido mcm x reti bangun....
Anonymous said…
umno wajib dipulihkan..

siapa sahaja yg tidak mampu membawa ajenda melayu wajar ditendang sekali pun dia itu najib, hisyamuddin, zahid atau muhyiddin..

sesiapa pun sahaja yg mahu dan mampu membawa ajenda melayu harus disokong dan wajar diangkat sekali pun namanya hanya sekadar jokowi !!!

Aku dah letih dengan najib .. si gemok itu pun dia tak mampu nk nasihatkan supaya bertudung..apa lagi yg boleh diharapkan ??????

Najibbbbbbbb...ada faham tak??????????????
Anonymous said…
Bukan UMNO Selangor tido sejak PRU13, tapi UMNO dan Najib tido sejak PRU12 lagi.... Masih perasan kuat ... Pemuda UMNO dah hilang taringnya ... Menyedihkan
raismazzadam said…
Setuju...x yah dgr ckp dia pun...tin kosong je...
raismazzadam said…
UMNO SELANGOR kaki PENJILAT NAJIB...LEMBAB....YG HANYA TAHU MENGISI TEMBOLOK SENDIRI JE....BERSIHKAN JE UMNO SELANGOR NI...SELANGOR HIDUP IBARAT TIADA PEMBANGKANG....ITU PASAL LA SI NUAR AND THE GANG BOLEH ATUR SANDIWARA SUKA ATI MAK PAK DIA JE. ..BUANG JE LA NOH OMAR TU....
Anonymous said…
Ahli UMNO malu dengan Presiden UMNO..
Anonymous said…
apa Noh kisah UMNO Selangor jadi pembangkang, duit projek persekutuan tetap melalui dia dulu...takde makna pun, menang kalah duit tetap masuk
Esperalzi said…
Anonymous said...
Org Melayu lagi malu mendapat seorg PM yng bacul!
November 1, 2014 at 5:56 PM
======
Setuju 100% denagn kamu Anon 5:56. Dia malu dengan UMNO Selangor, kita pun malu dapat PM macam dia yg lembih dan tunduk pada Pembangakng keturunan kaum pendatang.
gasing said…
Sejak Najib jadi president UMNO, melayu tiada parti.
Anonymous said…
Sebenaqnya yg. BERSALAH ialah SEMUA pemimpin-pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-PENGKHIANAT/PENAKUT! Mereka sibuk dgn. mengkayakan anak-beranak depa, serta hidup cara Barat. Mereka juga suka diPUJI termasuk dgn.pelbagai gelaran atau takut apabila diGERTAK sini sana - terutamanya oleh dunia Barat-ZIONIS termasuk melalui senjatanya spt. UN/Pertubuhan Negara Komanwel/ICC-ICJ/WB/WHO dsbnya, supaya dpt. dipergunakan dgn. sewenangnya sebagai ejen MUSUH ISLAM/Melayu!
Lihatlah sampaikan rejim koloni S'pura-DAJAL boleh MENGHINA BUMIPUTERA Islam/Melayu dgn. imej "lanun" di Muzium mereka, tapi rejim ini asyik dilayan dgn. “dulang emas”, bahkan kita telah hilang Batu Putih dan mungkin hilang Batu Pisang - tanpa sebarang BANTAHAN RASMI lansung terhadap semua JENAYAH ini!
Bahkan ramai kaum PENDATANG RASIS S'pura (dll) boleh membeli TANAH PUSAKA nenek moyang kita di lebihan TANAH MELAYU ini, dgn. sewenangnya, sedangkan BUMIPUTERA Islam/Melayu hanya miliki 20% dari Tanah Melayu kita ini – tapi di mana suara LANTANG pemimpin UMNO?!
Lihat di - http://www.ismaweb.net/2014/10/hanya-20-peratus-tanah-di-semenanjung-dimiliki-oleh-melayu/ , Hanya 20 peratus tanah di semenanjung dimiliki oleh Melayu, October 26, 2014:

KUALA LUMPUR, 26 Okt – Menurut sebuah kajian, tanah-tanah yang dimiliki oleh orang Melayu di Semenanjung secara keseluruhannya hanya 20%, manakala 80% lagi dimiliki oleh orang bukan Melayu.

Mantan Ketua Setiausaha Kementerian Tanah dan Koperasi Prof Datuk Dr Nik Mohd Zain Yusof berkata, kajian lain pula mengatakan daripada 32 juta ekar tanah di semenanjung, hanya 11% sahaja berstatus Tanah Rizab Melayu, iaitu bersamaan 8 juta ekar sahaja.

Selain itu, satu kajian lain mendapati di Pulau Pinang hari ini tidak lagi wujud Tanah Rizab Melayu.

Beliau berkata demikian kepada lebih 300 hadirin di Wacana dan Forum Isu Tanah Rizab Melayu petang ini di Dewan ISTAC, Persiaran Duta Kuala Lumpur.

Tambahnya, dapatan kajian tersebut amat membimbangkan kita selaku orang Melayu di tanah air sendiri......

(Teruskan membaca.....)

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
salam

janganlah kejut dia dari tidor...tun n tun daim dah tau pasal umno selangor sebelum pru lagi..najib baru nak bising...

adoi...alahai pm

gie7
Anonymous said…
Tak payahlah salahkan UMNO S’ngor – kerana undi PENDATANG pd. DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. MENGUASAI kwsn-kwsn perumahan hampir bedekad lamanya, dengan MENDISKRIMINASI kaum BUMIPUTERA! Ya, TANAH adalah kuncinya! Dan kenapa MCA/MIC/Gerakan tak pula diSALAHkan?!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
isu selangor ni dh brkurun lama br Najib nk buka mata???umno sendiri bwh kpimpinan Ah jib gor lagi mcm haram jadah..xda sapa berani tegur???

ipohmarley
ninja said…
Tun M pernah kata ..Kalau kakitangan saya gagal melaksanakan tanggungjawabnya itu bukan salah kaitangan saya tetapi kesilapan saya kerana tidak mengarahkan kakitangan saya dengan betul ...
So najib ... daripada hang salahkan UMNO selangor ..lebih baik cermin diri anda dulu ...
ninja said…
Aku pernah tanya seorang AJK Bahagian kenapa dia sokong Ketua Bahagain tersebut ..jawapannya sangat memualkan aku .. 1. sebab dia bantu aku jadi AJK Bahagian 2. Sebab dia bagi aku peluang dapat pingat 3. sebab dia aku dapat naik pangkat 4. dia top up lebih .. ini mentaliti diperingkat AJK..kalau perwakilan pulak..sapa top up lebih ..
Kalau ketua bahagian pulak .. ibarat kafir yang uli tanah liat dijadikan patung lalu disembah patung itu sehingga keperingkat takut pada patung tersebut (ini termasuk para perwakilan juga)...takut tak dapat jadi wakil rakyat ... ahli2 UMNO macam aku ni yang lemas dalam air paras buku lali ..telan mati bapak diluah mati emak
...


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID