Breaking News
Loading...
January 5, 2015

Info Post
Sampai bila puak-puak nie nak berperangai macam anjing nie, dulu orang tak sediakan khemah korang bising, kata kerajaan tak jaga privacy mangsa banjir, sekarang bila orang dah sediakan khemah korang menyalak juga kata khemah tu tak ada bumbung...

Weii puak-puak bongok, Bayangkan dalam keadaan bersesak-sesak di sebuah pusat pemindahan. Kita di negara tropika sekalipun musim hujan melanda. Haba badan mangsa-mangsa banjir selain haba di ruang dalam pusat pemindahan itu sendiri sudah cukup untuk membuatkan kanak-kanak kecil yang cukup ramai di pusat-pusat pemindahan rimas. Apatah lagi pusat-pusat pemindahan bukannya pusat-pusat pemindahan kekal.

Ada yang bertanya dengan penuh jahil apa yang 1M4U buat semasa banjir. Sama ada mereka baghal atau sebaliknya, hanya mereka yang lebih tahu memandangkan 1M4U kerap kali mempromosikan permintaan untuk mendapatkan lebih ramai sukarelawan.

Sekarang aku nak tanya mereka-mereka yang menyalak tu, apa unit amal pas buat??? klik sini



2 comments:

Anonymous said...

Itu lah tabiat FUCKATAN RAKYAT!!!!

Anonymous said...

Ulama PAS dah ajar utk kufur nikmat... abis camno?...