Hakikat Sebenar, PKR Dan Pakatan Rakyat Sarawak Memang BONGOK Dan BODOH...


Hakikat sebenar yang rakyat sarawak perlu terima, pkr dan pakatan rakyat sarawak memang bongok, mereka selalu tunjuk mereka sangat hebat dan cerdik, malah mereka kerap menunjukan yang mereka lebih cerdik dari SPR, tapi hakikat sebenarnya, mereka sendiri tak tahu macam mana dan bagai mana untuk menyemak daftar pemilih dalam laman web SPR...

See, even we at #KLChronicle also can check where Anwar Ibrahim is voting and these idiots in PKR is saying that the people of Sarawak can't? What rubbish. KLIK SINI

Comments

Anonymous said…
Sorry...
lari tajuk.

TOLONG !!! URGENT !!

Kepada sesiapa yg.boleh sampaikan pesan ini segera kepada pihak Pengurusan UiTM Puncak Alam ,Selangor.

Anak saya sedang belajar disana dan dalam kuliah agama yg.disampaikan oleh seorang ustazah yg. bernama W** No*****yg.berwajah mirip wan azizah dengan bergitu berani menggunakan masa kuliah mengahsut pelajar membenci BN dan mengaggungkan Fuckatan..

minggu ni dah melampau bila 2/3 masa kuliah agama dia buat slide membenci BN . PELAJAR HILANG 2/3 MASA UNTUK MENUNTUT ILMU DENGAN KEZALIMAN DIA MEROMPAK WAKTU BELAJAR !!!!!

Adik saya di UiTM Segamat Johor juga menghadapi masalah sama...ADAKAH PIHAK UITM TIADA UNIT RISIKKAN?

KENAPA? kerana UiTM adalah datang dari idea pemimpin UMNO !
Uitm diserang oleh DAP sekian lama. Pas jadi balaci petualang merosak dari dalam...
SEBAB TU TAK HERAN RAMAI PENJAWAT AWAM BERPANGKAT TINGGI PRO PAKATAN !!

gen2felda
Anonymous said…
Mat 3.21pm,

Tak payah nak urgent la, nak tolon tolon........yg tubuh rida sampai ke mara ialah Tunku Abdul Rahman al haj. Mas penubuhan umno baru.....tunku tak hinggin pun nak join hamno baru...a! Begitu juga Tun Hussein On!

Lagi pun ilmu apa yg ada kat uitm? .........ilmu jilat menjilat ade la........Setahu aku yg dah 40 tahun keluar........uitm untuk orang melayu bukan untuk hamno keparat! Ini lah matlamat asal yg diluakan oleh tunku.
Anonymous said…
Ohh maknanya bapak hisham ni pengkhianat la ya.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID