Breaking News
Loading...
January 15, 2015

Info Post
Inikah new politic yang nak di bawa oleh saifudin abdulah...

Gaya tulisan dalam twitternya nampak macam dia senada dengan eric paulsen (orang cina tapi nama macam orang sweden)...

Dalam quran Allah ada menyebut "Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan redha kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka" surah Al- Baqarah 120.

Adakah pudin berpendapat, Allah juga menyebar kebencian terhadap orang yahudi dan nasrani...???

Bagus juga dia nie kalah bertanding pru lepas...


9 comments:

Anonymous said...

1. Bukan Islam tak semestinya musuh Islam.
2. Dia ni Islam ke ? Lain mcm ajer bunyi soalan dia.

Anonymous said...

Cermin diri dulu baru komen,jangan nak melenting tak tentu pasal.....

Anonymous said...

Kenapa emo? Chill la

Anonymous said...

tumpang iklan..bg mereka yg meminati pelaburan hartanah atau pemaju perumahan bumiputra .. sila lawati http://puchongmeranti.blogspot.com

Anonymous said...

Biarla pudin dengan politik baruanya......

Anonymous said...

Oi anon 3.02 & 3.15pm, lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

BANGSATnya betul si mamat Islam/Melayu-LIBERAL-amat-BONGKAK ni - mempermainkan KHUTBAH mcm. si PENGGANAS/EKTREMIS KAPIRDAJAL yg. tak sedaq diri kat NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

Adakah umat Islam/Melayu pi dok selidik ceramah agama lain - maka si PENGKHIANAT-LIBERAL-LONGKANG ni biaq dihukum ALLAH SWT supaya jatuh keBONGKAKan dia ni dan jadi PAPA KEDANA - dia ingat dia VIP; boleh BONGKAK sesuka hati dgn. hukum dan ajaran ALLAH SWT!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Tengok ramai yang tido kalau khutbah ikut teks....

rosas delima said...

Ayat Baqarah 120 tu adalah ayat makluman sbg peringatan...bukan ayat seruan utk membenci. Puak Yahudi / Nasrani bertindak sbg hardware (pelaksana) manakala software-nya dibekal oleh syaitan (musuh utama). Syaitan diberi ruang utk buat kerja utk suntik porak-peranda dlm qalbu manusia dgn syarat yg telah ditetapkan. So, kalau ada penceramah agamawan atau org politik kata yg yahudi / nasrani adalah musuh islam, janganlah kita telan bulat-bulat sebab tujuan dia bukan nak tarbiyah tapi nak melaga-lagakan org islam khususnya yg jahil/buta quran dgn puak yahudi/nasrani. Kena selidik dlm quran siapa musuh utama kita.
Rumusan : bila penceramah sebar berita/maklumat yg tak serasi dgn quran, dengar then masuk telinga kanan keluar kiri. Habis cerita.