Breaking News
Loading...
February 5, 2015

Info Post

Dalam bab harga barang dan peniaga nie, sepatutnya yang vokal bukan ismail sabri, tetapi menteri kpdnkk hasan malik yang patut banyak bersuara, sebagai menteri kpdnkk, hasan sepatutnya memantau, menyaman atau tangkap mana-mana peniaga yang ingkar.

Tapi perkara sudah jadi terbalik, menteri pertanian pulak yang bersuara...

Betul ismail sabri pernah jadi menteri kpdnkk dulu, idea dia jugak la yang buat kedai rakyat 1malaysia, tetapi menteri kpdnkk sekarang nie kena la jugak bersuara, perkara yang di cakap oleh ismail sabri tu berkaitan dengan portfolio hasan malik, takan kamu nak senyap je? sekurang-kurangnya berilah sokongan kepada kawan sementeri kamu tu...

Kalau macam nie la gayanya, harap pm tukarkan balik ismail sabri ke kpdnkk dan hasan malik elok lah di rehatkan, tak ada fungsi pon...

11 comments:

Anonymous said...

Tengok Maharaja Lawak Mega lagi baik looooo

Anonymous said...

Siapa calon sesuai? Ade ke?

Jangan bagi pak lawak baru udah...

Be end.

Anonymous said...

Mentang mentang kau kawal bissnes kat kat malaysia kau buli menteri ini. Lambakkan barang dan boikot jee ,memang dap pkr pas nak harga barang naik.matlamat jatuhkan bn.

Anonymous said...

KPDNK x ada telur
Setakat berayun telur kt rmh
Elok blah jer
X malu punya muka
Cukup lah dipanggil menteri cap ayam
Jgn smpi dipanggil MUKA PUKI AYAM !!


Mat Umno Pendang

Anonymous said...

mangkok ni sepatutnya dah di pencenkan oleh najib, tapi nak buat macam mana, mangkok ni sedara sepupu sepepet dengan big mama kau. so kekal la dia hingga akhir hayat kat situ.

Anonymous said...

You hoooo! Aku di sini, mail punya facebook apasal pula cari aku? Varvu vari le nkorang ni. Kunyik hangit saifool pun nkorang buat parpu kari.......yg meniage tu menteri menteri, vuntoot sialfool pun diorang jual, mahal pulak tu........mana le najib nak beli......maaaaadeyyy punya auta dah! Varvu vari dapat vulus......memang nko sial la PKvarvi.

Anonymous said...

Hasan Malik "Kalau harga ayam mahal jangan makan ayam" itu lah standart jawapan menteri cap ayam pilihan najib.

Macam kiwak je kan.

Anonymous said...

Sibuk jaga ayam kot?

Anonymous said...

ayam mahal mkn la babi. setakat hari ni blom ada komplen harga babi naik hatta gst nnti. bek hassan malek ckp mcm ni. satu malaysia x mrh...najib pun senyum. ladang2 babi pun sedang berkembang pesat. kn...kn...bye

Anonymous said...

Keh keh keh

rosli said...

nanti ada org marah pak hassan dia kang sepupu RM kan mana boleh nanti susah la siapa Pm SEKARNG NI YER