Breaking News
Loading...
February 9, 2015

Info Post

Kurang ajar dan biadap. Kp mca menggunakkan rakan sekutunya dari dap untuk terus-terusan menghentam ismail sabri.

Apa lagi yang dia tak puas hati?

Apa yang dia nak?

Bila kena atas batang hidung bangsa dia. Cepat dia melenting, tapi bila ada perkara yang menyentuh isu-isu nasional. Dia diam menikus.

Pada aku, najib sebagai pengerusi barisan nasional perlu bertegas dengan mangkok kp mca nie.

Jangan biarkan dia terus menghentam dan menggunakan platform pembangkang untuk memburukan kerajaan.

7 comments:

Anonymous said...

Nanti PRU 14 kasi letak mangkuk tu jadi calon di Parlimen Kota Melaka atau Petaling Jaya Utara atau Ipoh Timur atau mana-mana kawasan majoriti Cina jadi pengundi lebih 80%, kalau dia boleh menang lantik jadi menteri, kalau dia kalah, dia letak jawatan ketua Pemuda MCA dan balik kampung bela babi sahajalah.

Kalau MCA sendiri sudah ibarat dah nak mampus, kepimpinan sedia ada bodoh terutama Ketua Pemuda yang bangang tak tau nak berpolitik hingga menyebabkan anak muda cina muda dijinakkan oleh DAP, kau letak jawatan sahajalah Ketua Pemuda MCA, ada pun macam tunggu, macam sampah di tengah jalan, apa gunanya? Sedarlah diri tu.

Anonymous said...

Apa tindakan MCA dalam menangani isu kenaikan isu harga barang sedangkan harga petrol turun?

Apakah tindakan Ketua Pemuda MCA dalam menyelesaikan isu harga barang yang masih tinggi sedangkan harga petrol dan diesel sudah turun?

Kalau Ketua Pemuda MCA tak tahu nak buat kerja, hanya tahu nak provokasi murahan tahap jamban, apa guna jadi Ketua Pemuda MCA, jadi tukang jaga babi di ladang babi milik ahli DAP sahajalah, itulah selayaknya untuk Ketua Pemuda MCA ini, tak tau nak buat kerja menyalak macam anjing gila pula.

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH dgn. KEBERANIAN YAB DS Ismail Sabri kita! Dahlah supermarket/kedai si PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS terutamanya dari puak DAPBANGKAI/PKRSODOM dok asyik MENDISKRIMINASI produk BUMIPUTERA Islam/Melayu - sampai kita tak boleh tegur lansung KEDAJALAN ni - dasar si puak BINATANG BUAS yg. amat TAMAK!

Tengok juga di mana lori-lori dan bas-bas boleh bebas "zig-zag" kat lorong-lorong laju terutamanya di lebuhraya, melebihi had laju sampai disyaki punca utama penyebab kemalangan jlnraya yg. amat BUAS, yg. disyaki asyik MENGORBANkan majoriti mangsa disyaki dari umat Islam/Melayu; hampir harian!

Kerana Kem-amat-BANGANG yg. diterajui si MCAcing-KEPARAT tu tak dak buat undg-undg amat KETAT utk. memastikan lori/bas hanya di lorong perlahan - kerana disyaki takut menyebabkan ’KERUGIAN‘ pd. PEMILIK/PENGUSAHA Industri TAMAK bas-bas/lori-lori - yg. di- MONOPOLI siapa? Kita boleh agak! Biaq rakyat terutamanya umat Islam/Melayu, terus MERANA akibat KEBUASAN lori-lori/bas-bas-LAJU-amat BUAS yg. seolah mengamalkan "laws of the jungle"!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Suruh pendatang tu balik tongsan dulu......

Anonymous said...

pepatah melayu sebut "gunting dalam lipatan" atau "api dalam sekam" hancur musnah

Anonymous said...

Situasi yg menyebabkan KP MCA berani menyalak ni semuanya salah PM NAJIB..sepatutnya tidak melantik jadi menteri..apa peranan yg dimainkan MCA..makin gigit tangan tuan adalah..patutnya biarkan MCA tanpa kedudukan dlm parlimen...kalau dah kalah tu sedarlah diri...Ini tidak lagi jadi syaitan.
MCA kamu amat memalukan dan kehadiran kamu dlm kabinet hanya sebagai BIAWAK HIDUP saja...chisss muka tak malu..

Anonymous said...

Adakah Kp mca nak tunjuk dia lebih racist dan extreame dari cina pendatang dapigs untuk mendapat sokongan cina?