Breaking News
Loading...
March 6, 2015

Info Post

Menurut ustaz kazim, "roti jala cicah kuah kari seperti yang pernah dia sebutkan dalam ceramah dia dulu hanyalah sebagai perumpamaan, katanya, "Saya cuma kata roti jala pun boleh dijadikan hidangan dalam kenduri masyarakat Islam, untuk bagi orang faham,"...

Apa daa... roti jala punya hal pon nak gaduh...

Dulu ada seorang ustaz yang bergelar ulama pernah mengatakan Muhammad Rasulullah SAW bila mana sebelum diangkat menjadi Nabi, dia sama macam mat-mat yang duduk dekat kampung, malah ustaz tu kata lagi, Muhammad di lantik menjadi nabi apa bila umurnya memcecah 40 tahun, sedangkan dalam sirah nabi ada menyatakan banyak kejadian-kejadian pelik berlaku sebelum, sesudah dan semasa membesarnya nabi Muhammad ini, mana mungkin Muhammad yang menjadi penghulu segala nabi itu sama macam mat-mat dekat kampung? bab ini aku tak dengar pulak sanggahan dari mufti perlis yang baru ni... klik sini & sini


7 comments:

Anonymous said...

Ini lah susahnya apabila seorang munafik berceramah.Sah2 dia kata dalam ceramah nabi menjamu roti jala dengan kuah kari semasa kenduri beliau,kini dia katakan itu sebagai perumpamaan pulak.Saya pun hairan dari mana UKE dapat cerita mengarut ni.Ikhlas pada pandangan saya UKE ni lebih layak menyertai Raja Lawak Mega 2015 dari merapu sana sini.

Anonymous said...

KITA MAANUSIA BIASA.
KADANG KALA ADA PERASAAN IRI HATI..... MACAM MACAM LAH... BEING MAANUSIA.

Anonymous said...

dulu tak de kuasa lepas orang lantik balik ingat nak buat perubahan lah konon...... tengok2 mufti sebelum ni dah buat semua elok dan tip top, jadi bila tak de kerja nak cari publisiti kena kacau kacau lah penceramah2 popular. hang tengok permainan dia bijak tak ha3X

Anonymous said...

Depa pun manusia biasa ada rasa cemburu, marah, benci etc. apa yg. utama kita tak boleh taksub kat manusia biasa.

Anonymous said...

Nmpak sgt mamat ni Puak Wahabi!! Inipah ciri2 Wahabi yg sentiasa putar belitkan keadaan utk kelirukn org islam dr dlm. Apa la hang ni, isu ROTI JALA pun hang bleh kata UKE 2 MUNAFIK dh... Hahahaha!!
Mcm budk skolah rendah la hang ni.. Bnda kcek yg bleh pkir gna akai sndri pun hang bleh putar bg org pening saja!! Ngok btoiii...


*BUDAK KEDAH*

Anonymous said...

Hahahaya... Yg ni sekoq lagi!!! Pndai2 ja dok putaq crita noh.




*BUDAK KEDAH*

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI