VIDEO: Bekas Boss Kit Siang, Lee Kyuan Yew Menghina Agama Islam, Bangsa Melayu & Tunku Abdul Rahman...


Gaya pemikiran lee kyuan yew inilah yang hendak di bawa oleh kit siang dan DAP ke tanah melayu, menidakkan hak agama Islam dan bangsa melayu...

Bila si tua kutuk nie nak mampos pon aku tak tau...

Comments

Anonymous said…
Mmng dia akan sengsara kerana hina Islam.....

Itu balasan nya....

BAGUS....
Anonymous said…
Wanita ni hebatt, terkedu dibuatnya LKY.

Utk LKY, the only way for muslims to progress is to leave Islam, because Islam doesn't make sense to him..... too bad !
Anonymous said…
sengaja Allah panjangkan umurnya..sesuatu yg sgt dihajatkannya tidak kesampaian bahkan yg terjadi lain pula..lepas tu barulah Allah cabut nyawanya..
Anonymous said…
Rakyat biasa excited bila kematian beliau diannounce nanti mereka pasti akan dapat public holidays. Hal lain mereka tak kisah. Dia mati, depa syiok dapat cuti gi jalan2 makan angin dengan keluarga.

Siapa yang kerja hari public holiday pun syiok, dapat gaji 1+1.5. Ini yang baru2 saya dengar datang dari rakyat biasa Singapura. Ramai yang masih sekadar kais pagi makan pagi..
Anonymous said…
Well.... adat org merantau biasalah.
yg jadi masalahnya org melayu betul betul pengecut dan dayus tidak dapat mempertahankan singapura dari dirampas oleh pendatang cina tersebut.
sejarah singapura betul betul memalukan org melayu.
Anonymous said…
Sebahagian orang melayu/bumiputra masih tidak menagmbil iktibar dari sejarah. Tuhan telah tunjukkan didepan mata, Singapura telah dirampas oleh YAHUDI DARI TIMUR, sedangkan kita disini masih menjadikan musuh yg nyata itu sebagai sekutu, saudara sejati pula dijadikan musuh. Angkara hasutan yg licik, kita berpecah-belah, akhirnya kita yg ramai menjadi serpihan, mereka yg sedikit pula kelihatan menggerunkan dan menjadi tempat kita bergantung.
Anonymous said…
tua ni takan mati cepat sebab organ dalamanya orang muda punya dari negara cina cuma kulit luarnya saja nampak berkedut tapi sehat 100 persen

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID