Breaking News
Loading...
April 3, 2015

Info Post

Walau pun tak bagi undi...

Walau pun berhasrat nak halau orang melayu keluar dari tanah ini...

Walau pun menghina Agama Islam...

Walau pun terang-terang menghina Kesultanan Melayu....

Peniaga cina tetap di jaga...

Peruntukan buat mereka tetap diberi...

Kebajikan mereka tetap di pelihara oleh kerajaan yang mereka nak gulingkan masa pru lepas...

Jadi sekarang apa lagi cina mau...

Boleh ke mereka bagi undi kepada kerajaan yang telah banyak membantu mereka...???

13 comments:

Anonymous said...

Pilih....najib letak jawatan atau umno bungkus!!!!

Anonymous said...

Tak serik serik lagi.Elok benar la letak jawatan kalau tidak negara lepas PRU 14 berketuanan cina dan ber PM kn Lim Kit Siang lah nampaknya. Yang Ikhlas Lebai bertuah

Anonymous said...

Suruh Najib Letak Jawatan.. Pemimpin menindas rakyat.. Aku undi DUN je PRU nanti. Parlimen biar BN Kalah...

Anonymous said...

Nama Ah Jib GOR tak tolong orang CINA.
IMPOSSIBLE.
Apa jadi dengan pengundi Melayu yang beri Ah Job Gor KUASA ?
Sebaiknya Najib letak jawatan dan masuk MCA atau Gerakan.

Anonymous said...

PM bodoh,dah la cina2 tolak dia masa PRU ke 13 dulu...masih nak ambik hati orang Cina. PM bebal lagi bahlol. Please step down Najib, we Malays hate you.

NASIR LEDANG said...

Aku anak Johor nak NAJIB letak jawatan.

Anonymous said...

Najib kan bodoh. pm malaysia bukan najib tapi rosmah.

Anonymous said...

Tak serik serik,tak jemu jemu dia ketagih nak menjilat bontot cina .Sedap sgt kot ?Dah terang terang puak kominis ni tikam belakang dia dgn boynet beracun pada pru lepas.masih tak serik serik lagi

dunia MakaSya said...

Tak adil saudara saudara semua menghemtam najib.....saudara semua tak tahuker najib juga dah melancarkan rm 200 juta untuk bumiputra islam pada hari yg sama....saya juga pro umno tapi jgnlah kita bersikap lwbih pwmbangkang dari pembangkang

dunia MakaSya said...

Tak adil saudara saudara semua menghemtam najib.....saudara semua tak tahuker najib juga dah melancarkan rm 200 juta untuk bumiputra islam pada hari yg sama....saya juga pro umno tapi jgnlah kita bersikap lwbih pwmbangkang dari pembangkang

Anonymous said...

Najib tak faham-faham ke yang apa yang dilakukan olehnya tidak akan dihargai oleh kaum Cinabeng babi ini?

Najib tak faham-faham ke yang kaum Melayu yang pro-UMNO dah semakin menyampah melihat Najib terus melimpahkan kasih sayangnya kepada kaum Cinabeng babi ini?

Oh my PM....blur dan clueless dari dulu hingga sekarang.

Anonymous said...

he...he...itu Najib manyak bolo punya melayu.....kita cina misti sapu punya itu wang.....tapi undi..??? sori ahhh...kita cina bukan melayu.....

Anonymous said...

apa kena dengan bahlul2 yang komen ni..pembangkang tak layak perintah kecuali layak basuh tahi dapigs2..