Breaking News
Loading...
April 2, 2015

Info Post

Tak boleh tahan kerana di asak bertubi-tubi oleh dua adun BN iaitu Adun Slim Datuk Khusairi dan Adun Rungkup Datuk Shahrul, adun tronoh yang tidak berapa fasih berbahasa melayu terpaksa lari keluar dewan...

Tahniah aku ucapkan pada dua adun tersebut, mereka cukup berani mengajar penderhaka dan pengkhianat dari pakatan haram...

6 comments:

Anonymous said...

Tak kan 2 adun ni je jantan!!!!yang lain mana????kami orang melayu undi anda suruh anda diam je ke????come on lah umno!!!!

Anonymous said...

Lain tak bertelur, tahu nak memaki hamun je

Anonymous said...

Aku pelik giler, yang pembangkang pakai hitam korang matah sbb tak hormat, abih najib lakibini pakai kuning majlis kawin anak dia, korang rasa tu apa? Tak hormat jugak tu. Warna kuning warna purple warna diraja.

Anonymous said...

Anon 1154pm nie faham tak apa yg orang cerita nie... ini pasal pembukaan perrsidangan.. dah hantar kad bagi tau pakaian yang dikehendaki pakai....tapi tak ikut arahan... tak ke bodoh dah bangang... solidariti konon... pegi dah ... nak sokong banduan buat pe.... ini lah mentaliti pembangkang yg ade.. zero intel...

Anonymous said...

Itu baru 2 je..klw semua adun bn takut tak sempat lari adun dap tu..jatuh pengsan kena strok terus meninggal plak..

Anonymous said...

Pemikiran pemberontak..suka tunjuk perasaan.pemberontak..pengkhianat..
dap haramjadah..