Breaking News
Loading...
April 9, 2015

Info Post

Zaid ibrahim minta sokongan tun mahathir supaya ku-li di angkat jadi perdana menteri malaysia...

Itu kata zaid dalam free malaysia today... kliksini

Perkara ini hanya boleh berlaku sekiranya di buat satu undi tidak percaya didalam parlimen...

Bayangkan kalau ianya berlaku (undi tidak percaya) ini adalah kali pertama dalam sejarah malaysia, perdana menteri di turunkan dengan undi tidak percaya...

Siapa yang akan menyokong undi tidak percaya tu nanti? kalau nak ikutkan ahli parlimen pembangkang memang tak cukup untuk turunkan najib, mesti ada sokongan dari pihak lain...

Bukan semua ahli parlimen pembangkang sukakan ku-li, tetapi setelah di yakinkan oleh seorang pemimpin besar pembangkang, mereka semua setuju, siapa pemimpin besar pembangkang tu???

Ada yang kata azmin ali, betul ker? tak tau, tunggu je la apa yang berlaku nanti...

Memang pelik, bila mana tiba-tiba muncul pulak si zaid ibrahim nie mintak tun mahathir sokong ku-li...

Apa yang aku tulis nie, adalah hasil bacaan di free malaysia today dan hasil sembang dengan orang-orang di kedai kopi chong kok...

Harap perkara nie tak berlaku, tapi kalau berlaku jugak, aku boleh buat apa...

14 comments:

Anonymous said...

Apakah pemerintahan Ku Li nanti Malaysia akan lebih baik?

Anonymous said...

Mahazalim Mahafiraun dah nyanyok,

Ku Li dh nak join group Nyanyok...

Blogger nyanyok pon ader kaaa

Anonymous said...

Puak PAS hanya tahu nak hukum orang, jangan buat fitnah. Mahazalim, awat PAS dan PKR bagus sangat ke semua malaikat ke?

Anonymous said...

Macam mana pulak ku li boleh jadi PM dia bukan timbalan presiden sepatutnya tan sri muhyuddin yg naik kalau ikut haraki parti. Nampak sgt nak naikkan org kelantan. Agaknya org malaysia dah tak nak ikut peraturan lagi dah main ikut suka saja. Sirul dah jatuh hukum bersalah pun masih dipersoalkan di luar mahkamah menuduh diarah bunuh altantuya. Dalam mahkamah tak cakap apa apa pun. Apa guna mahkamah macam tu kita tuduh org luar mahkamah.

Anonymous said...

Hahaha....lawok sugoh
Kalau ku li jd pm..alamak kabinet dapor pm semua orang kelantan..parokkk

ALahaI sI LunCAi said...

Berlaku atas usaha Zaid Ibrahim? Ku Li nak rampas Kelantan pun masih gagal..

Anonymous said...

Aku baca di free malaysia today, zaid kata 'in term" atau kata lain kerajaan peralihan, kerajaan peralihan tak kira hairaki dalam umno atau mana-mana parti, undian tidak percaya berlaku dalam parlimen dan dalam parlimen juga sesudah undi tidak percaya di lakukan boleh terus mengundi siapa perdana menteri untuk kerajaan peralihan.

Biasanya bergitulah yang akan berlaku.

Anonymous said...

Ako dok ingat Org lulus U2 ni cerdik,macam mana dia suruh Chedet sokong calunkan KuLi jd PM sedangkan DrM bkn MP lg..
Dia fikir semua MP ter bodoh belaka ke, boleh undi KuLi jd PM ganti PMNajib.
Dulu masa nak tanding Presiden Umno lawan Najib pun KuLi cuma dpt 1 pencalunan dari Gua Musang aje buat dia xlayak utk bertanding. KuLi xpunya local stan-di heiraki dari kedudukan parti juga kerajaan utk jdPM

Belalang,o belalang..

Anonymous said...

Kun fa ya kun bro.. kalau Allah kata najib kena turun berapa ramai penjilat najib pertahankan dia pun tak akan berjaya.

Anonymous said...

Puak2 pas pun skang ni dah makin rakus
mentekedarah duit haram..

Anonymous said...

Kerja apa tak buat utk rakyat...
rakyat apa pun tak dapat sepanjang perintah...
gaji kaut puloh2 ribu...

Anonymous said...

Berapa kerat ja kaut puloh2 ribu??? Kroni smua tuuuuu... Itupun kejap ja... Duit suma habis joli.

pemimpin kaut berapa juta? Aanak2 pun boleh masuk senarai terkaya.

Woitt... pegi pasar, cuba perhati orang miskin beli barang!!!

Woitt... pergi hospital kl tengok suasana sardin dan selekeh!!!

Anonymous said...

TAK MUNKIN KU LI JADI PM TAPI APA2 PUN ASALKAN JANGAN PAS DAHLAH. PAS BUKAN KE PARTI TAK BERMARUAH.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI