Breaking News
Loading...
April 27, 2015

Info Post
Tiap kali jijah jadi calon, ayat pertama yang akan keluar dari mulut dia ialah "ingatlah anwar, ingatlah jasa-jasa anwar" itu je yang kerap jijah jaja, dulu kat kajang dulu pun ayatnya lebih kurang bunyi macam tu jugak...

Ok sekarang aku nak tanya, apa jasa anwar kepada pengundi permatang pauh...?

Permatang pauh tak pernah berubah, tak ada pembangunan yang anwar buat, baik semasa dia menjadi ahli parlimen selepas dia keluar dari penjara sehinggalah sebelum dia masuk penjara, keadaan permatang pauh tetap macam tu, jalan kecik dan sempit, pembangunan tak teratur, kawasan tak terurus dan macam-macam lagi...

Jadi buat apa pengundi permatang pauh nak kenang jasa anwar? sedangkan dia tak pernah berjasa di kawasan yang dia wakili...

Kalau ada pun pembangunan dan bantuan ia bukan datang dari kerajaan pakatan atau dari usaha anwar, ia datang dari kerajaan persekutuan, iaitu kerajaan barisan nasional yang pengundi permatang pauh tolak setiap kali pilihan raya...

Turap jalan pun anwar tak boleh bantu, jadi untuk apa pengundi perlu kenang jasa anwar...?

0 comments: