Breaking News
Loading...
April 28, 2015

Info Post
Wan Azizah pi shopping, aku malas nak tulis panjang-panjang, korang tengok lah sendiri memek muka wan azizah bila tengok barang-barang yang kena gst...

GST jadi senjata terbaik pkr untuk meghentam bn di prk permatang pauh, harap jentera bn turun untuk menjelaskan kepada rakyat dan minta pihak penguatkuasa KPDNKK datang membuat pemantauan harga...
 










 





5 comments:

Anonymous said...

Wan Zizah tak "pencen" lagi ke? Tengok beli kotex....Ingat dah jadi ayam pencen. Tu yang Nuar cari "outlet" lain, termasuk lobang IWK.....

Anonymous said...

Kelakarlah!

Anonymous said...

GST TU KAN MAKSUD GAY SAMPAI TUA....KIKIKIKI

Anonymous said...

punye nak tunjuk barang naik pasal gst beli barang yang kena gst je. woi try lah beli barang yang murah disebabkan gst ini main pilih pilih lak. hebat nenek kipas ni masih beli tuala wanita lagi maksud nya apa ya...............

padiyappa said...

Salam...

Mohon jasa tuan link kan blog :

http://suaramelayubaru.blogspot.com/

dalam bloglist tuan sebagai tanda sokongan kepada matlamat yang satu, memenangkan calon UMNO BN di Permatang Pauh dan Rompin.

Terima kasih...