Breaking News
Loading...
April 7, 2015

13 comments:

Anonymous said...

Yg penting sekarang, SIASAT kejadian kemalangan malang MH17 dan Helikopter terbaru kita - apahal si "pilot" omputih helikopter tu dibenaqkan sewenangnya bawa 'kenalan' wanitanya, dlm Helikopter yg. bawa pemimpin-pemimpin Islam/Melayu dan polis PENTING kita! Syarikat helikopter jenis apa ni?! Apakah juga jenis PAMPASAN dan PEMBELAAN yg. diberikan terutamanya pd. mangsa-mangsa terutamanya keluarga arwah Koperal Razakan yg. dari orang kampung di Sabah?

Dan tak LOGIK betul! Takkanlah susah sgt. nak bawa waris-waris kedua juruterbang dan kenalan ni dgn. kapalterbang MILITARI depa - apalagi militari US-KEPARAT-yg. diKUASAI -ZIONIS, yg. amat canggih, yg. boleh hantaq pula "DRONE" dgn. begitu cepat utk. mengebom/membunuh/merompak umat Islam/Dunia Islam dlm. GENOSID yg. berterusan sesuka hati depa!

Maka, baik KDN/PDRM, JANGAN lepaskan jenazah-jenazah mangsa-mangsa ini sebelum ujian DNA yg. amat KETAT; dibuat utk. MEMBUKTIkan betul ini jenazah kedua depa! Jgn. kita sampai diGERTAK rejim Barat-Zionis utk. memberikan segera jenazah-jenazah tersebut dgn. SEGERA, kerana kejadian amat GANJIL ini, ini telah MENGORBANkan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING serta polis kita! Dan amat MENGHAIRANkan apahal tak dak lansung gambaq dan maklumat JELAS kenalan tersebut?!

Perisik kita juga mesti menyiasat juga syarikat helikopter ini dgn. amat TELITI - dan pemimpin-pemimpin Islam/Melayu PENTING kita harus BERHATI-HATI - tolonglah JANGAN. lagi naik kapalterbang atau helikopter swasta yg. diPANDU bangsa asing yg. tidak dikawal amat ketat oleh MILITARI/PERISIK kita!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan sepatutnya kotak hitam ("black box") TIDAK dihantaq ke UK - apalagi EU-US//Barat/NATO memang diKUASAI Zionis/ISrael-amat-KEPARAT! Dan kenapalah Kem. Pengangkutan tu asyik nak serahkan kotak hitam kat UK - Kotak Hitam MH17 tu tu dulu, pun sampai sekrg. tak dak berita!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Dan apahal si Kedutaan US tu nak BERAHSIA sgt. pasal waris mangsa - tak LOGIK lansung! K'jaan kita mesti kerahkan Kem. Luar dapat berurusan sendiri dgn. keluarga mangsa di US; utk. mendptkan bukti DNA yg. betul! JgnlahPERCAYA sgt. rejim US-yg- dikuasai-ZIONIS/ISrael tu!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Nkor tengok citer tamil banyak sangat la bro... sampai engkor terkentot pun nkor suspect FBI.

Anonymous said...

Banyak sangat nengok fiksyen. Bukanlah kita ni main terima ajer. Biarlah siasatan di buat. Ni ramai sangat yg tunjuk pakar menyelesaikan kes.... Sampai akhirnya jadi manusia yg tak sekelumit pun menganggap semuanya takdirAllah. Usaha dah dijalankan dan siasatan dah bermula. Sebab tu agama kita tak suka sikap prasangka dan was2 ni. Di ajar dan di tetap dalam solat pun menda ni.

krengkrong said...

saya pernah mencadangkan jugak tahun lepas, polis periksa betul2x sekitar kawasan masjid jamek tempat obama datang dulu...

Anonymous said...

OI anon-anon-BANGANG 8.16, 9.12 & 10.52am, JANGAN nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq-ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

Lu ingat bahan LAWAKkah si KEPARAT Barat/NATO-ISrael/Zionis yg. dok tak-habis menyerang Dunia Islam yg. kaya minyak-gas/Uranium-Thorium (Uranium/Thorium adalah utk. pembuatan senjata NUKLEAR) - utk. MEROMPAK/MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. berterusan?!


PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG BABI si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

Nenak tempoyak tu dulu kerja CSI tu psl dia punya imaginasi tinggi melangit.

Anonymous said...

OI si anon 1.54pm, awatlah lu punya GENG asyik nak TUTUP mulut Nek Tempoyak?!lu punya ekoq ni si-PENGGANAS PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! BERAMBOS lu dari NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kami ini!

PI JILAT KANDANG si PENDATANG PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

rocky the great brown unused dick says: woi woi woi.. aku ajak engkorang bersatu BERSATU! tau tak. Bia la pemimpin2 politik yang dok berbuih mulut bertekak; kita jangan jadik munafiq fasiq sampai berparang sesame kita; ingat pesan aku: agak2 engkorang buleh jawab tak kat akhirat esok (kalu engkorang percaya ada akhirat laa)KENAPE ENGKORANG BERBUAT ADU DOMBA MEMECAH BELAH SESAMA KAMU? Sekian pesanan ikhlas khidmat masyarakat dari aku. Jumpa lagi dilain siaran.

Anonymous said...

Kalau newton masih idup aku rasa dia terberak2 cirit tergelakk dengar citer nenek tempoyak.... dah bertentangan degan teory fisik...

Nasib baik nenek ni tak lahir lg zaman firaun dulu.

Anonymous said...

Bagus.... bagus.... percaylah lagi kat mamat pemimpin be end. Lagi lama Selangor di bawah Pakatan.

Eh kes ni bukti class berapa agaknyer?

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI