Breaking News
Loading...
May 13, 2015

Info Post
Lihatlah apa yang berlaku di permatang pauh...

Kajang kerap banjir kerana dia jadi wakil rakyat...

Kini permatang pauh akan jadi macam kajang jugak, akan kerap mengalami banjir...

Memang puaka kalau pilih wakil rakyat pkr nie...

Bala dan sial datang bertimpa-timpa...

Ketika rakyat susah di timpa bencana, dia hilang entah kemana, permatang pauh dan kajang sama...

Akhirnya kepada BN juga rakyat datang mengadu, walau pun baru lepas mengundi hari tu BN di tolak...

Banjir yang berlaku kelmarin di kawasan permatang rawa, tanah liat, kampung terus dan kuala mengkuang...



8 comments:

Anonymous said...

kawasan nenek kipas sepet..kah..kah..kah...

Anonymous said...

satu je ayat yang sesuai untuk pengundi permatang pauh

PADAN MUKA

Anonymous said...

Apa kah BN/UMNO tak serik-serik. Bila mengundi dia orang PANGKAH PKR, bila ditimpa musibah "mulalah merayu simpati" kat BN. Ambil pendirian beriktu: Jika kawasan BN menang, bantulah segera. Di kawasan PKR menang, suruh Wakil Rakyat (MP/ADUN) daripada PR bantu. Habis cerita.

Anonymous said...

PADAN MUKA.
KAH KAH KAH !
AMEK KAW KAW !

Anonymous said...

i wonder why ....

Anonymous said...

Biarla bala kat diog.. skrg najib tgh buat bala kat rakyat n unmo..

Pak Kadiaq Cerok Tokun Atas said...

Kepada BN, bantu hanya kepada yg mengundi dacing je.. jangan terhegeh-hegeh bantu semua puak2 pakatanHaram tu.. biar mereka rasa.. Kita tengok adakah isteri Al Juburi akan mengotakan janji2 manisnya di sini.. ingat bantu kepada yg mengundi BN je.. biar nampak zalim daripada diperbodoh-bodohkan oleh puak2 pakatanHaram tu.

Anonymous said...

Amat setuju..BN jgn jadi BANGANG lagi..bantuan hanya untuk kawasan yg BN menang saja..Puak puak SIAL nak cakap apa buat pekak telinga aje.. PADAN MUKA ORANG PERMATANG PAUH.