Breaking News
Loading...
May 5, 2015

Info Post

Sifirnya mudah...

Pakatan dah kuasai 3 dun dalam parlimen permatang pauh...

Jadi parlimen permatang pauh elok bagi kat bn...

Supaya kerja-kerja pembangunan di permatang pauh boleh dijalankan...

Tak payah mengharap kepada peruntukan kerajaan negeri, itu pun kalau ada...

Kalau bagi jugak dekat pkr, wan azizah tentu tak sempat nak balik ke permatang pauh, kajang dia nak jaga, cucu dia nak bela, dia tak ada masa, dia kata guan eng boleh tolong dia jaga permatang pauh, apa korang ingat guan eng tu banyak sangat ke masa nak tengok tempat wan azizah tu...??? guan eng sendiri pun ada dun dan parlimen yang dia nak jaga...

Pkr kalau menang parlimen pon, bukan ada peruntukan banyak... pasal pakatan bukan jadi kerajaan persekutuan...

3 comments:

Anonymous said...

Sifir orang kaya kaki rembat duit orang!


Agaknya sifir nilah dorang bagi kat orang kampung sama orang Felda yang x tahu kira.

Ni satu lagi sifirnya kot GST 6%+0=0%.

Pemimpin belanja puas2, akhirrrrrrrrrrrrrrrrnya baru orang ramai rasa. KOSONG PERATUS.

Anonymous said...

Hanya lembu je yg bagi kat BN perintah! Matematik BN macam haram jadah.

Anonymous said...

sifir mangkuk ayun pr anon 559,

laki keluar jel bini yg dulu duduk kerusi PP turun takhta bagi laluan. lepas tu masuk jel balik bini naik calon kerusi sama, nama je presiden tapi taraf puppet je. anon bangang pun sokong la puppet sebab sanggup kena tipu dengan pemain puppet. Negara lain pun harga naik, pakai gst apa kata disyor pindah ke Negara lain yang takde gst.

jentayu