Breaking News
Loading...
May 7, 2015

Info Post
Ceramah grand finale pkr di adakan di tapak expo seberang perai malam tadi...

Macam biasa kesemua 8 orang penceramah termasuk wan jijah menjadikan, najib, rosmah dan ahmad maslan sebagai bahan kutukan mereka...

Politik menanam kebencian yang pemimpin pembangkang tunjukan sudah melampaui batas...

Mereka menggambarkan anwar ibrahim adalah mangsa kezaliman, kononnya anwar di penjara kerana kesalahan melawan rasuah, padahal semua orang tahu, satu malaysia telah tahu, perkara sebenar kenapa anwar di penjara kerana kesalahan meliwat...

Jadi di pihak kerajaan perlu beri penerangan sehingga ke akar umbi apa kesalahan anwar dan kenapa dia di penjara, perlu terangkan A to Z kes anwar itu, biar rakyat paham...

Dua lagi penceramah ialah xavier jayakumar dan ketua penerangan pkr yang ntah aku tak tau sama nama dia...


Ketua pemuda pas nie kata, kemarahan ahli pas adalah perkara kecil dan terpencil, adakah penghinaan pkr dan dap terhadap hukum hudud dan hadi awang di anggap perkara kecil oleh suhaizah kiyat...???

Tukang hasut yang masih lagi bebas dan terus menghasut rakyat, bila AG nak sebat mamat nie dalam kes BAFIA... adakah rafizi ramli kebal dari undang-undang...???





Sakan mat sabu kutuk rosmah tak ingat dunia, sehinggakan pakaian dalam rosmah pun dia pertikai, inilah kalau kebencian sudah melangkaui fikiran waras...

Makin masyukk nenek jijah kalau dia menang kerusi permatang pauh, elaun adun selangor pun dia rembat, elaun ahli parlimen pun dia sebat, pegundi di kedua-dua kawasan yang dia wakili tu melopong apa tak dapat...



3 comments:

Anonymous said...

Hancur jatidiri kalau ikut pakatan rakyat ni.. wahai rakyat Malaysia hindari mereka ini

Anonymous said...

Ketua pemuda PAS nie kata, kemarahan ahli pas adalah perkara kecil dan terpencil,

Adakah penghinaan pkr dan dap terhadap hukum HUDUD dan Hadi Awang di anggap perkara kecil oleh suhaizah kiyat...??? Ada jugak pemimpin PAS yang berpendirian pelik macam ini, buat malu PAS shj sebagai parti yang kita diberitahu mewakili Islam di Malaysia. Kalau pengikut PAS di ajak olih ulamak mereka sendiri bagi menzahirkan protes dgn cara yang berhemah itu pun sudah cukup baik. Barulah nampak tahap professionalism ulamak PAS sekarang ini.

Mari kita lihat justifikasi apa yang Suhaizat telah perkatakan itu ….
Pengikut PAS yang jenis hamba Allah memang wajar utk menafikan segala sokongan mereka kepada PKR dan DAP apabila melibatkan akidah anak2 muda Melayu kita tak kira apa pun fahaman politik ibu dan bapa mereka. Kemarahan pengikut PAS peringkat akar umbi sepatutnya merangkumi protes mereka terhadap tanggapan pemimpin DAP, PKR dan pemimpin PAS yang tetap taat setia kepada Kit Siang dan Guan Eng yang berpendapat isu kalimah Allah dan hudud tidak penting. Apa kah kita tidak perasan bahawa kita terperangkap dgn dosa syirik apabila kita beranggapan isu kalimah Allah dan hudud tidak penting?

Tidak syirik ke namanya apabila kita bersetuju bahawa ALLAH kini sudah sama taraf dengan manusia dan haiwan apabila pihak gereja katolik beritahu kita bahawa Jesus Christ adalah anak Allah? Nauzubillah !!! Tidak syirik ke namanya apabila kita bersetuju bahawa DAP dan PKR lebih penting daripada HUDUD (undang-undang ALLAH)? Tak tahulah kita kalau tuan-tuan semua tidak akan mati suatu hari nanti, tetapi hero mereka sang karpal singh dah lama reput didalam tanah tu.

Kalau tuan-tuan ingat syurga itu mainan dan neraka itu gurauan mari kita lihat makna kepada surah An Nissa ayat 4:48 Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa syirik mempersekutukanNya (dengan sesuatu apajua), dan akan mengampunkan dosa yang lain dari itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan SyariatNya). Dan sesiapa yang mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar.

Dalam bahasa pasar bangsa Melayu bererti “ Allah ampuni semua dosa kecuali SYIRIK”. So terpulanglah kalau tuan-tuan masih ragu-ragu, jangan kata tidak orang yang beri peringatan ye?

Anonymous said...

Kipas libas menang di matang...maka potong kote la ako.....ahakss