Breaking News
Loading...
May 6, 2015

9 comments:

Anonymous said...

Kesian pada seorang nenek warga tua yang diperkudakan oleh sebuah parti politik demi secebis undi.. adalah lebih baik dia duduk jaga anak cucu di rumah.. tambahkan amal ibadat pada usia di penghujung ini..

Anonymous said...

DIA KAT PASAR MALAM TU TAK BAWA CUCU KE

Anonymous said...

Terima kasih tunjjukkan bagaimana nenek tu begitu baik dengan rakyat.

Sejuk tengok wajah nenek tu.

Cuba tenung wajah mama gst...... grrrrr...

Anonymous said...

Depan camera bro. Makan ikan mentah2 pown sanggup. Tgk apa jadi dekat kajang. Ada ke dia turun kawasan bermesra dengan penduduk situ macam masa kempen prk dulu?

Anonymous said...

Bodoh la 826 bkn tggl kajang ckp suka ati

Anonymous said...

Bodo la org kajang amik nenek. Nenek tinggalkan kajang duduk permatang pauh.

Anonymous said...

Bersih wajah nya....tenang hati org permatang pauh.......wahai ameno janganlah berdengki, iman tak mungkin dapat diperolehi dr kazakstan atau mongolia! And FYI kajang is still there......takde apa2 pun......kecuali bau busuk hati amnongok!

Anonymous said...

Mama gst bukan ahli politik...
bukan mcm nenek kipas hikmat ko tu...
sbb tu kena tengok nenek tu dok kipas semua org kat pasar mlm tu...hehehe

Anonymous said...

Hampehhhhh...bayang pon tak nampak..