Breaking News
Loading...
June 23, 2015

Info Post
Tocang dap semakin meninggi...

Bangunan umno penang depa serang...

Depa nak halau melayu keluaq dari penang...

Orang melayu dok sabaq lagi...

Buat demo pun syok sendiri...

Hanya berani kutuk dan kecam...

Esok lusa dap buat perangai lagi...

Orang melayu dok bersabaq lagi...

Sabaq la sampai khiamat melayu oii...


10 comments:

Anonymous said...

bangang punya melayu, cibai punya cina dapig

Anonymous said...

DAP kata nilai orang Melayu ni cuma 50 sen je. Sakit hati x sakit hati dengar.....

Anonymous said...

Rezeki jgn ditolak, yg patut tolak gst! Ade akai le org melayu sekarang, xmacam amporno punya otak! Lanun pundekar bigus!

abd razak kassim said...

apa tujuan dap derma kurma????
politik kaum cina nak berkuasa dari tangan melayu

Anonymous said...

sudah sudah lah nak memperbodohkan orang melayu..yang akan nampak bangang dan bahalol ialah engkau orang sendiri..

Anonymous said...

kurma je ponn. jgn sbb kurma sekotak, maruah tergadai.
kalau aku, aku tak pandang pon kurma dari sisialan ni. kat rumah aku kurma dari 4.5 tahun lepas pon tak habis makan berkotak2. nak buang, membazir. kalau aku ada kat situ, aku yang akan kasi sisial tu kurma yg dah expired kat rumah tu.
kt rumah sedara mara pon nammpak banyak kurma dah expired ni, lagi pon berapa biji sangat la yg dia kasi tu.ntah kurma reject dari mana ntah. tak blh harap ssisial ni. halal haram main tutuh jer. dia kan atheis. mana da halal haram. tu pon melayu nak percaya dgn syaitan bertopeng ba alif ...ni.

Anonymous said...

Hanya mat maslan buat nasi goreng tanpa gst? Hebat bro! Xkan kurma boleh jatuh maruah org melayu? Buat la nasi goreng banyak tanpa telor......baru maruah melayu ada up sikit beb! Amporno punya mentality!

Anonymous said...

hebat DAP ni........dgn korma saja dah jadi 3/4 geng ameno? Esuk mat monggol bagi telor ayam pulak kat pasar ramadan.......

ramlan aziz said...

Wahai bangsaku...jganlh layu kau sandarkan..kerana me itu sepatutnya mengangkat gah semangatmu....MEGAH lah kamu bangsaku...pertahan dan kembalikan maruah bangsamu.....

Anonymous said...

Kenapalah kau orang ni suka hasad dengki sangat. Pemberian kurma tu kan sunnah Nabi dan diberkati Allah S.W.T. Yang UMPorno tu edar roti canai beribu keping dekat Padang Merbuk untuk yang berbaju merah tu lagilah langsung tak berberkat.