Breaking News
Loading...
June 18, 2015

16 comments:

jgn jadi bodoh!!! said...

wow..jgn lupa tahun ni bt iklan main kompang sambut raya..jgn raya cina je..Ah jib gor Rasis!!

ILOVEPM

jgn jadi bodoh!!! said...

wow..jgn lupa tahun ni bt iklan main kompang sambut raya..jgn raya cina je..Ah jib gor Rasis!!

ILOVEPM

Zack said...

Woi, mana duit RM 42b tu?

Anonymous said...

42b ada kat Dapig sbb nk buat masjid kat kelantan....Pas x pernah buat masjid buat jamban blehlah...haha taakbir! Lim guan eng...takbir! Dapig!

Anonymous said...

Oi anon-anon ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/MELAYU dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM - PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-ANJING KURAP-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

Yg hurung dia tu siapa..bukan rakyAt biasa tu..

Anonymous said...

tak de yg berminat nak selfie ngan najib.tun mahathir kat kg.baru berpusu pusu rakyat nak berselfie.ni baru betul rakyat dan pemimpin berputus tiada.salute 2 tun mahathir.

Anonymous said...

"tak de yg berminat nak selfie ngan najib.tun mahathir kat kg.baru berpusu pusu rakyat nak berselfie."

Betu tu!

Lepas ni janganlah pula punahsihat dan chai upahan ahjibgor cari rakyat marhaen mengupah, membayar rakyat marhaen untuk berselfie dengan najib plak.

Tak ikhlas....tengok chegu bard dan tv3 tu pun dah jelas

Letak jawatan aje lah najib, ramai lagi yg boleh ganti, tak semestinya muhyidin.

Anonymous said...

memang ramai boleh ganti....jangan mat maslan atau hasan malek dah la!

Anonymous said...

keselamatan najib tak terjamin kat kg baru..........kat putrajaya dekat nak masuk bawah kain bik ma!

Anonymous said...

Lakonan terbaik Hj. mat monggol, tak bawa bik mama ke?

Anonymous said...

Mulai sekarang mohon PM bawa KY bila turun padang, untuk mempertahankan dirinya dari TUN M.......seperti nasehat KPN dan shapie abdullah, terbukti KY telah menyelamatkan sepoool!

Anonymous said...

Baguslah Najib ni. Boleh bermesra ngan rakyat. Teruskan budaya camni.

Anonymous said...

Memang sah KY berkesan untuk woro monggolo.....sungguh berkesan demi keselamatan Piem!

Anonymous said...

Berapa biji telor pundekar bagus dapat semasa lawat pasar ramadan ni?

Anonymous said...

untungnya orang yang bernama najib. dalam bulan baik ni...mencurah curah dapat pahala. terus kutuk terus fitnah.