Breaking News
Loading...
June 10, 2015

Info Post

Dulu dia hina Islam dengan mengatakan "jakim mempromosi extrimis pada setiap hari jumaat" dengan kata lain, dia kata khutbah jumaat itu adalah cara mempromosikan extrimis...

Macam tu punya hinaan dia masih lepas bebas dan masih aktif membela lgbt dan orang murtad...

Kelmarin sekali lagi dia menghina Islam, ayat yang di keluarkan eric pulsen ini betul-betul menghina ibadah umrah..

Menggunakan 1mdb sebagai alasannya untuk membelasah najib, eric paulsen menghina pemergian najib dan rombongannya ke arab saudi, yang dijemput rasmi oleh raja arab saudi, raja salman bagi mewakili DYMM Yang Di-Pertuan Agong. di samping hubungan diplomatik dan ibadah umrah, turut dibincangkan dan yang menjadi agenda utama najib serta rombongannya adalah permohonan penambahan kuota haji setelah kerajaan arab saudi mengurangkan kuota malaysia kerana kerja-kerja pembesaran dan pengubahsuaian masjidil haram.

Sungguh kurang ajar manusia yang bernama eric pulsen ini...

Dan katanya lagi, najib melarikan diri daripada menjawab isu-isu yang berkaitan dengan 1mdb. sebenarnya bagi pulsen, bukan jawapan kepada 1mdb yang dicari, tetapi dia menjadikan 1mdb sebagai isu terbaik untuk memastikan najib jatuh terduduk.


7 comments:

Anonymous said...

Tak blh salahkan pulsen 100% sebab mungkin kesan sampingan makan babi. Banyak ulat dlm badan dan otak. Waima apa pun kita respek makanan kaum dia. Pulsen ...pse grow up..ur conduct look like a fool...

Anonymous said...

sebagai pemimpin.....adalah wajib najib jawab soalan rakyat tentang 1mdb sebelom buat umrah.......jelas mat monggol ni lari dari tanggung jawab, dan nak tunjuk dia alim......nape Pulsen Hina Islam pulak! org Islam yg memalukan diri sendiri, menyamun 42B buat umrah nak tutop aib! Siapa Arah Sirul bunuh warga monggolia?

Anonymous said...

Oi anon ii/06, si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu memang puak SETAN! PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG BABI-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Oi anon 11/06, si PENGGANAS-PENGGANAS BANGANG-laknat anti-Islam/Melayu memang puak SETAN! PI MAMPOS lu kat JAMBAN/KANDANG BABI-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Anonymous said...

Si PENGGANAS PENDATANG PORKsen ni MULUT-mcm-BANGKAI-BABI; yg. BENCI sgt. ISLAM/umatnya apasal?! Bila si PENGGANAS ni nak MAMPOS?!

Anonymous said...

Nkor lagi memalukan Islam. Kalau nak hukum orang pun biarlah ada bukti. Kalau org tuuduh anak nkor mencuri apa yg kau minta dulu..tentunya bukti....Kalau firaun masih dia hidup dia akan 'add friend' nkor dlm face book dia punya akaun. Sebab nkor sekepala...

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI