Breaking News
Loading...
July 1, 2015

Info Post

Peguam anwar berpendapat, menyediakan tandas cangkung untuk anwar adalah satu perbuatan yang cukup zalim dan tidak berperi kemanusiaan...

Malah kata mereka, di sebabkan anwar menggunakan tandas cangkung, anwar kini ada ketumbuhan sepanjang 4cm di buah pinggangnya, rujuk laporan malaysiakini...


Aku malas nak gelak kaw-kaw pasal bulan puasa, tapi inilah pembohongan terbaru anwar, ahli keluarga dan para peguamnya...

Kalau dulu, kita di canang dengan cerita anwar di racun dengan arsenik, lepas tu wan azizah kata anwar di suntik dengan virus HIV, kini anwar ada ketumbuhan sepanjang 4cm di buah pinggang di sebabkan menggunakan tandas cangkung...

Agak-agak korang lepas nie, apa pulak penipuan yang anwar akan reka...???

PS. Tok, nenek, mak, bapak, malah kita sendiri guna tandas cangkung tak ada masaalah, bila kena kat si al-jub nie, macam-macam hal kau, ada ketumbuhan la, itu la ini la....

10 comments:

Anonymous said...

Admin, duh Anwar & loyer2 dia baca ni

http://www.naturesplatform.com/health_benefits.html

Anonymous said...

Mengada2 la kau anwar. Dah nama pun banduan takan kau nak tandas penjara macam tandas kat hotel.

Anonymous said...

Nasib la dapat tandas. Kalau dapat baldi jer ape cer..??? Hiiii pening aku. Mcm2 masalah kat luar nie si nuar nie menambah lagi.

Anonymous said...

Meluat pulak aku tengok si baghal ni..

Anonymous said...

Tandas cangkung pon tak payah bagi dekat al juboq ne,suruh lim kit sial hantar stock kertas calit pungkoq saja dah cukup,sambil tidoq boleh berak dan calit sekali,kalau tak tau guna suruh lim guan eng ajaq.

Anonymous said...

Pasal jamban je pun..ingatkan kena berak dalam botol... Tak bagi jamban dikira zalim, dibagi jamban lagi terlalu zalim! Ada akal ke tu?

Anonymous said...

Makin panjanglaa lagi tambah 4cm lagi

Anonymous said...

Lawyer serba pandai. Belit fakta, mendiagnos penyakit, mata ultra sound dapat ukur tumor 4cm. Pakar tandas lagi. Yang cangkung tankung, yang duduk tanduk. Apakah yg dijanjikan Aljubu sehingga keterujaan lawyer ini menjilat Aljubu.

Anonymous said...

Eheheh...buleh sama pulak 4cm air mani masuk lubang kunyit ari tu ye...hehehe

Anonymous said...

Ketumbuhan 4cm tu bukan kat buah pinggang...rasanya kat celah kangkang dia... 4cm je.. hahahahah