Breaking News
Loading...
July 5, 2015

Info Post

Menurut sumber kit siang ketika itu berada di satu majlis perjumpaan bersama DAP di sebuah kedai kopi di Masai, Johor bertukar kecoh apabila diserang sekumpulan orang yang mahu menghalang kit siang berucap.

Sejurus selepas acara bermula kira-kira jam 2 petang, kira-kira 50 orang menyerbu masuk ke premis berkenaan dan mula membaling beberapa objek, termasuk cawan, mangkuk plastik dan penyapu ke arah dia.


10 comments:

Anonymous said...

Apasal ko tak hempok je dia dgn penyapu lidi tu.

Anonymous said...

Kit siang adalah apek pukimak yang sedang nekad nak menjahanamkan Bangsa Melayu.

Mampus cepat sikit, apek celaka!

Anonymous said...

Welcome 13 mei.....tunggu masa nak hentak pasma..nioah miden...aljubooti...mat sabu...niza...bulan puasa ni rindu dengan 13 mei.....

Anonymous said...

Cepatlah dia MAMPUS...hidup hanya nak kacau bilaukan Negara, dendam kesumat dengan bangsa Melayu. Hanya ada Melayu tak sedar diri, tak sedar diuntung...

Anonymous said...

Suka aku tengok semangat Melayu Malaysia mcm ni naik semangat aku Melayu Anak Kota Singa!!

Syabas !!!!!!

Anonymous said...

Kau orang lanyak ler Kit Siang dulu , Diana Sofea bagi kat aku .. He he he

Anonymous said...

tahniah orang johor..ini semangat yang kami mahu....jangan layan apek babi tu..hentam saja..

Anonymous said...

Org bawah mme semangat...najib dan pemimpin umno yg diatas mcm sial .....lembik nk mmpos

Anonymous said...

Hebat tamaddun melayu.......macam pundekau bugis ! Kah kah kah! Patut la banyak tanah johor dah dapat kat cina cina singapore dan cina tanah besar! Hebat melayu!

akhirul zaman said...

Lemah nya melayu kerana penguasa2nya menyamun saja harta negara. Lemah lah walhal mereka yg berperangai babi ini tidak lah sekuat mana pun. Selagi melayu memerintah dgn gelojoh, selagi itu lah peluang kuncu2 Kit Siang ini punya peluang besar. Sebab nya melayu bercakar antara satu sama lain Hanya kembali kpd Quran dan Sunnah sahaja lah penyelamat ummah.