Breaking News
Loading...
August 13, 2015

Info Post

Setiap kali berlaku masaalah dalam pakatan, mereka akan menghalakan serangan mereka kepada SPR...

Pemimpin bercerai laki bini pun SPR juga yang di salahkan...

Pemimpin masuk penjara kerana kesalahan seksual, SPR juga yang kena...

Kalau kalah dalam pilihanraya kecil, lagi lah teruk SPR kena belasah dengan puak-puak nie...

Tak paham aku, kenapa setiap kali masaalah berlaku dalam pakatan, SPR yang menjadi mangsa...

Kalau mereka menang, sedikit terima kasih pun mereka tak berikan kepada SPR yang bertungkus lumus menyelia sesuatu pilihanraya itu...

Bila kalah SPR kena balun...

Contoh terbaru, bekas tahanan isa, malek husin nak saman SPR, kononnya SPR tidak mengawal dana politik pilihanraya...

Pada 4 ogos lepas, pengerusi SPR telah menyatakan yang mana SPR tidak ada kuasa untuk mengawal sumbangan atau derma politik kepada mana-mana parti politik.

SPR hanya mempunyai kuasa meminta laporan perbelanjaan calon kempen pilihan raya semasa tempoh rasmi kempen.

Jawapan yang di berikan oleh pengerusi SPR itu cukup jelas, SPR tak ada kuasa nak kawal derma atau sumbangan pilihanraya, bukan hanya kepada bn tapi juga kepada parti-parti lain termasuk pakatan...

Jadi kenapa mesti di serang SPR...???

Kenapa malek husin kaitkan SPR dengan 1MDB...?

SPR bukan syarikat pelaburan...

Sebenarnya inilah strategi pembangkang, mereka cuba sedaya upaya menyerang dan memburukan SPR supaya rakyat melihat SPR ini tak berwibawa dan senang mereka menuduh SPR menjadi perkakas bn...

1 comments:

Anonymous said...

Malek Husin tu pun BODOH BAHALOL... mahkamah pun belum buat keputusan samaada permohonan saman tu ada prima facie ke tidak. Dibuatnya mahkamah buang je permohonan BONGOK pkr tu... aku rasa anjing bernama malek ni akan melalak dan melolong kata mahkamah ikut telunjuk umno pulak...!!!!