Breaking News
Loading...
August 14, 2015

16 comments:

Anonymous said...

Pot calling the kettle black!

The REAL racists are the leaders in DAPIG!

Minta menteri2 terus memperjuangkan hak2 Melayu dan menaiktarafkan standard kehidupan bangsa Melayu dan Bumiputera lain supaya setaraf atau MELEBIHI dari puak2 pendatang.

Chibai ni nak tunjuk "tsunami cina" dan "Ini kali lah", sekarang terima pulak tsunami Melayu! Kita ambil balik segala yang kita telah lama BERKONGSI dan apa yang kita dapat? Di hina, di cemuh dan dimaki. Dilayan dengan KURANG AJAR dan BIADAP.

Kalau Melayu boleh dipanggil "cilaka" di Tanah air sendiri, tak salah kalau saya panggil apek dan pariah dapig ni sebagai pendatang SIAL!

1 melayu said...

Teruskan usaha mu wahai Encik Ismail. Saya cadangkam supaya kerajaanembeli unit unit kedai di mana mana saja kawasan perniagaan yg dibuka
Kemudian kerajaan.menjualkan atau sewa kepada orang melayu. Peratus wajib lah 60% untuk melayu. Saya lihat Anda lebih layak jadi PM.

1 melayu said...

Teruskan usaha mu wahai Encik Ismail. Saya cadangkam supaya kerajaanembeli unit unit kedai di mana mana saja kawasan perniagaan yg dibuka
Kemudian kerajaan.menjualkan atau sewa kepada orang melayu. Peratus wajib lah 60% untuk melayu. Saya lihat Anda lebih layak jadi PM.

Anonymous said...

Kaum bawaan penjajah dah naik toncang....

Anonymous said...

Naik tocang dengan restu Aljub, Mat Sapu@Bulu, oozstud PAS. PM sedia ada sudah tidak dapat tutup bangkai dengan nyiru lagi. RM juga liabiliti kpd UMNO. Hairan sungguh kenapa mok chik, pok chik pesara kerajaan tidak suka kat RM. Pass baton kpd yg lebih layak secara terhormat.

Anonymous said...

Hari hari maki cina......tup tup anak cina penang bagi derma 2.6 bilyon........lancau la ismail sabri!

Anonymous said...

Apa merepek cina 15 august ni? Dah tersurat dan tersirat sejak zaman dahulu lagi DAP kan kominis, merekalah sebenarnya yg rasis teramat sangat.

Anonymous said...

sebab pemimpin pemimpin atasan melayu masakini dah menjadi dayus di bumi sendiri. terlalu takut untuk menegakkan keadilan buat orang melayu demi undi bukan melayu.

Anonymous said...

bijak.krj deal dgn kilang terus nanti.cina x dpt jd org tengah dah.tolong melayu..60 melayu dh x pi lowyat..ini kalilah kita kasi hanchur biz diorg.

Anonymous said...

Patutnya diTANGKAP si BETINA KANGKANG BABI DAPBANGKAI ni bawah AKTA HASUTAN kerana HAK KEISTIMEWAAN bangsa BUMIPUTERA dilindungi di bawah undang-undang PERLEMBAGAAN 153!

Jadi JANGAN pula YB Menteri kita akan MENGUNDUR pula!Pemimpin-pemimpin Islam/Melayu juga mesti asyik SERANG ("ATTACK") dgn. amat AGRESIF, spt. pemimpin-pemimipin China dan Rusia yg. tidak akan BERKOMPROMI kpd. MUSUH - walau di depan, ada kala TERPAKSA bersikap DIPLOMATIK bergantung pd. keadaan!!

Itulah strategi perang memanjang Barat/Zionis dan EJEN-EJEN depa dari puak si PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puaka-puaka TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN/KULI-CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1 - sampaikan Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) boleh diJAJAH sewenangnya serta MEMBUNUH umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA puak KANIBAL Barat/ZIONIS-FREEMASON!!!

Dan SERANGAN bertubi-tubi ke atas derma yg. diterima YAB PM kita bagi pihak UMNO – adalah juga kerana si puak TERORIS-TERORIS DAPBANGKAI/PKRHOMO ni sebenaqnya nak meMISKINkan UMNO, tapi biaq depa saja KAYA utk. terus berkempen dgn. apa cara pun, utk. MENUMBANGkan YB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu, UMNO dan KERAJAAN di NEGARA ISLAM kita ini; terutamanya utk. pilihanraya akan dtg!

Malangnya, tengoklah si mamat-kari-LIBERAL dari PU tu yg. hanya sibuk nak jadi JAGUH-bela-SPRM kat mata DUNIA; maklumlah kan dia BERANGAN nak jadi PM spt. yg. selalu diidamkan PEMUJA BANGSAT dia, si EvangeliSStar tu?! Patut dah lama diNYAHkan bersama timbalan KAKI BETINA dia tu!

Mana anak-anak MUDA yg. BERAPI nak jadi "CYBER WARRIORS" utk. lawan TERORIS-TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1, spt. depa yg. asyik TERLOLONG masa Perhimpunan Agong UMNO dulu - tapi hanya tahu nak BISING ikut rentak MUSUH , serta asyik MENGHINA dan nak MERAMPAS kuasa dari jenerasi yg. lebih TUA dlm. UMNO; yg. sebenaqnya buat lebih banyak buat kerja keras lawan MUSUH Islam/Melayu, dari cakap-tak-serupa-bikin mcm. si MUDA BIADAP yg. sebenaqnya masih ramai BUDAK-KECIK-TAK-MATANG (depa ni sibuk main video game dan Wapp kot no)!

Lihat artikel BERNAS ini di atas KEGAGALAN pucuk pimpinan PU-BANGANG ni dlm. strategi mengerahkan "CYBER WARRIORS" dlm. UMNO ni - lihat di http://thekl-chronicle.blogspot.com/2015/08/presiden-najibrazak-baru-sedar-bahawa.html, August 10, 2015,
PRESIDEN @NajibRazak BARU SEDAR BAHAWA PARTI UMNO KEMBALI KETINGGALAN DALAM PERANG SIBER?!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Ayuh teruskan..ingat orang melayu tak pandai berniaga...betina sundal tu suka tengok melayu jadi kuli..

Anonymous said...

Kita kena tolong cina sahaja bagi cina lebih kaya baru melayu xrasis...paham tak melayu bodo...

Anonymous said...

Sistem satu barang dua harga sudah lama cina praktikan...harga utk cina lain..melayu lain....aku meniaga kadang2 kena pakai kawan cina aku utk dpt harga stok murah..
tak rasis lagi ka cina?...

Anonymous said...

Sebab ada kaum pribumi sendiri yg gelap mata kena sogok duit jilatnya licinnnnnn

Anonymous said...

Cina yg mengajar melayu jadi rasis spt mereka...salah melayu ka?

Anonymous said...

mael ni rasis....sama mcm umno, rasis......dlm DAP ada melayu, cina, india....tapi umno untuk org melayu shj, tak rasis ka itu??

mael ni boleh buka 40 lowyat pun kalu dia nak - org yg pandai berniaga takan heran - sebab bisnes perlukan strategi dan kemahiran - dan untuk sampai ke tahap tu, seseorg dah selalu bertanding dan cari jalan untuk berjaya. Kebanyakkan Org melayu tak biasa bertanding - dan ni dipratikkan dari alam sekolah lagi - dgn sistem kuota.

umno dah 57 tahun bertakhta, nape baru terpikir nak buka lowyat2? itupun dgn momokan terhadap warga cina - tak malu ker wei?? yg salah pencuri itu langsung diketepikan....org melayu umno sama mcm najib....kaki putar alam..

baru2 ni kita habis musim durian - ada tak peniaga durian melayu buka buffet durian? setahu saya peniaga cina durian ada - peniaga durian melayu pulak jual durian mahal nak mampos .....yg aku huraikan, ni tak pandai berniaga....ni kan baru durian.....

buka la 80 lowyat...