Breaking News
Loading...
September 29, 2015

Info Post
Melihatkan dari banyaknya bag yang di bawa oleh nurul izah ini, aku nampak macam dia nak ke luar negara lebih dari 2 bulan...

Orang pergi haji pon tak bawak bag banyak macam si nurul ni bawak...

Adakah nurul nak lari meninggalkan malaysia...???

Kalau ya, benar nurul nak keluar negara, apa jadi dengan kawasan parlimen dia di lembah pantai...???

Siapa yang manjaganya...???

Kepada siapa pengundi lembah pantai nak mengadu nasib...???

Ingat!!! mereka mengundi nurul izah dulu supaya dia boleh memberi perkhidmatan kepada pengundi di sana...

Bukan dengan jawatan ahli parlimen di jadikan tiket untuk dia berharia ke luar negara sesuka hati...









INFO HARI SUKAN NEGARA (klik sini)

12 comments:

Anonymous said...

Why does she always look like a bitch on heat?

Anonymous said...

Muka dah macam nuar dah...

Anonymous said...

hihihi..dah tak nak duduk malaysia ke?

Anonymous said...

Dalam beg hitam tu ada Bang Non, kut..

Anonymous said...

Banyaknya DUIT si BETINA BANGKAI HARAM JADAH ni - asyik MELANCONG ke luaq negara!

Jadi aku harap si bapak BETTINA ni, si mamat VIP-PKRHOMO-duit-BERJUTA-diTAJA NED-CIA/MOSSAD-SOROS tu tak diberikan layanan ISTIMEWA pula termasuk rawatan PERCUMA– sampai dah punya banyak PAKAR?! Dan JANGAN pula dia diberi bilik VIP! Apa KEJADAHnya semua ni?

Sedangkan RAKYAT MISKIN-BUKAN PENJENAYAH, ramai yg. TERPAKSA minta SEDEKAH untuk mcm-mcm. SAKIT KRONIK! Kem. Kesihatan tu tolong buat KERJA betul-betul – JANGAN PILIH KASIH!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Banyaknya DUIT si BETINA BANGKAI HARAM JADAH ni - asyik MELANCONG ke luaq negara!

Jadi aku harap si bapak BETTINA ni, si mamat PENJENAYAH VIP-PKRHOMO-duit-BERJUTA-diTAJA NED-CIA/MOSSAD-SOROS tu TAK diberikan layanan ISTIMEWA pula termasuk rawatan PERCUMA– sampai dah punya ramai PAKAR?! Dan JANGAN pula dia diberi bilik VIP! Apa KEJADAHnya semua ni?

Sedangkan RAKYAT MISKIN-BUKAN PENJENAYAH, ramai yg. TERPAKSA minta SEDEKAH untuk mcm-mcm. SAKIT KRONIK; dan bolehkah dapat ramai pakar sebegitu secara PERCUMA?! Kem. Kesihatan tu tolong buat KERJA betul-betul – JANGAN PILIH KASIH!

Nek Tempoyak.

gabenor johor said...

nk carik doktor pakar segala pakar utk merawat anwar..kan lebih elok suruh Tun Dr Mahathir yg merawat anwar

Anonymous said...

Gabenor Johor
Boleh suruh Tun rawat Anwar. Itu perkara kecil.
Tapi Tun harus paksi cawat BESI. Fahsm faham lah

Anonymous said...

Gabenor Johor
Boleh suruh Tun rawat Anwar. Itu perkara kecil.
Tapi Tun harus pakai cawat BESI. Faham faham lah

Anonymous said...

Keluarga haramjadah ni mahu satu negara sembah bapak dia macam tokong.
Penyakit gila anwar terhadap luar tabii tidak dipedulikan anak beranak puaka ini. Sikit2 bapak nya yg penipu tu.. dulu HIV, Arsenik.. skrg apa pulak...tak reti malu anak beranak puaka Nuar!

kohlberg steven said...

bukan lari pi over sea la....tapi gambar dia baru balik dari US....bengang semacam jer sebab US tak nak layan hasutan yg dia buat supaya condem malaysia....dan tak layan supaya tolong bom penjara sg buloh untuk keluarkan bapak dia..
sebab anu bapak dia tengah meronta ronta nak keluar cari jubor jantan jambu....

Anonymous said...

korang kat atas stim tgk nurul kan?? macai umno tak kemana kalu tak seks....