Ayahanda Pertubuhan Islam Mati Di Tembak...

Arzurizan berbaju hitam dan bersongkok.

Seorang ‘ayahanda’ sebuah pertubuhan Islam yang dua hari lalu menyertai perhimpunan baju merah di ibu negara, mati ditembak ketika keluar dari sebuah restoran di sini, awal pagi tadi.

Arzurizan Abdul Rahman, 39 tahun, mati di tempat kejadian sebuah restoran di hadapan Mega Mall di sini selepas terkena tembakan pada leher, dada dan pinggang kiri.

Ketika kejadian Arzurizan dikatakan bersama tiga rakannya termasuk dua wanita menuju ke kereta selepas makan di sebuah restoran kira-kira jam 2.25 pagi tadi.

Ketika membuka pintu kereta, seorang lelaki bertopeng muncul dan melepaskan beberapa das tembakan ke arah Arzurizan. Tiga das mengenai leher, dada dan pinggang kiri mangsa menyebabkan dia mati di tempat kejadian.

Suspek melarikan diri bersama rakannya menggunakan sebuah kereta Proton Waja berwarna perak bernombor pendaftaran palsu WSP 3856 milik sebuah motosikal.

Siasatan polis ditempat kejadian menemui empat kelongsong peluru dipercayai jenis M16. Namun, saksi mendakwa senjata yang digunakan mirip raifal AK-47.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuantan, Superintendan Abdul Aziz Ahmad, berkata mayat mangsa dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini untuk bedah siasat dan polis akan memanggil rakannya itu untuk direkodkan keterangan berhubung kejadian.Katanya, polis masih meneruskan siasatan dan mengklasifikasikan sebagai kes bunuh mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. Sumber: IsmaWeb.

Comments

Anonymous said…
Innalillahiwainnalillahirajiun...
Anonymous said…
Inna lillah...seemoga arwah dibariskan bersama-sama para syuhada di syurga. aamin.
Anonymous said…
orang kuantan kata sebaliknya. harap penggunaan Islam tidak memalukan agama dengan imejnya di kuantan.
Anonymous said…
Ayah pertubuhan islam...
Tp kluar makan minum dgn pompuan bkn muhrim pkl 2 pg ?
Anonymous said…
Islam akan berdoa dan berbaik sangka keatas mereka yang telah pergi. Sentiasa berdoa mudah-mudahan rohnya ditempat bersama-sama mereka yang soleh waima siapa pun mereka di kacamata manusia.

Cuma mereka yang berpegang kepada fahaman LGBT sahaja yang mengutuk dan menghina atas kematian seorang anak adam.
Anonymous said…
SEDIHnya! Harapnya PDRM SIASAT habis-habisan!Aku syak Pemimpin-pemimpin BUMIPUTERA Islam/Melayu kita sedg. diSASARkan dgn. pelbagai MO oleh puak TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO-RASIS- EJEN/KULI- CIA-NATO/ZIONIS-MOSSAD/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH- no 1!

Dan besar kemungkinan juga, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN tercinta Tanah Melayu kita ini, Allahyarham-Allahyarham PM Tun Abdul Razak Hussein dan TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman, diracuni CIA-MI6-Mossad (keduanya meninggal di tahun 1973 dan 1976 di usia muda 50an, dari kanser termasuk Leukimia, yang juga sejenis kanser dalam darah atau tulang, dengan seorang doktor British yang SAMA) dgn. bantuan PENGKHIANAT tempatan. Barat-Israel juga adalah sekutu kuat PAP-DAPBANGKAI – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Kanser/sakit jantung dsbnya, juga telah dibuktikan sebagai MO utama PENJAJAH Barat-Zionis diketuai CIA-MI6-Mossad untuk menghapuskan pejuang Islam/Bumiputera yang nationalis di “ Dunia Ketiga“ (dan sekarang terutamanya pemimpin Islam yang nasionalis) - sila lihat di - http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan di - http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!
Nek Tempoyak.
Anonymous said…
Katanya terlibat dgn bisnes bauksite....
mcm hal blh berlaku...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID