Breaking News
Loading...
September 8, 2015

Info Post

Kita tolak kelantan la ekk... itu negeri dari dulu sampai sekarang dok defesit je...

Tengok 2 negeri yang dulu di kuasai oleh bn, penang dan selangor...

Dulu masa bn perintah tak lah seteruk macam sekarang ni, tapi penyokong dema buta, masih lagi kata parti dema tu hebat mentadbir...

Hah... sekarang korang buatlah perbandingan...

8 comments:

Anonymous said...

Manalah pecacai PKR,PAN,Dapigs faham ttg defisit ni...yg macai tahu dengar crita fitnah itu yg dianggap betul....

Anonymous said...

Siapa yang akan 'kambus' atau tolong bayar defisit ni>..?

Jawabnya, kerajaan pusat.

Anonymous said...

Tu lah sbbnya aku mangkah BN, walau pun bnyk yg ngutuk BN ni. No better choice.

Anonymous said...

jual aset atau harta negeri pun mampu jadikan surplus..tu la yg dilakukan guan eng dulu...tak sama tadbir negeri dgn tadbir syarikat..byk menda kena ambik kira..bukan takat umum surplus dan defisit saja

Anonymous said...

Biar buruk macamn pun..rakyat selangor akan sokong pkr-dap. Walauoun negeri muflis pun diorang akan kata betul semuanya.kecuali kepada kerajaan pusat..semua yg betul jadi salah..yang salah lagi la tak betul..apa nak jadi nga rakyat skrg..amalan yahudi berjaya masuk dalam jiwa majoriti rakyat..

Anonymous said...

Rakyat selangor ni perasan je bijak...
tapi dlm bijak tu ada bodohnya...
10 tahun PR perintah bukan fokus majukan negeri..
tapi fokus mcm mana nak tukar MB
mcm mana company rm2 nak bagi ada aset 30belion....gila punya kerajaan...

Anonymous said...

defisit selangor dan p.pinang berjaya dikurangkan selepas diambil alih dari bn dan gerakan.

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA