Breaking News
Loading...
November 19, 2015

Info Post
Patutlah selama ini, pkr tak pernah mengutuk serangan lanun sulu yang telah mengorbankan 10 orang anggota keselamatan kita...

Malah pkr pula menuduh serangan itu sebagai satu sandiwara politik...

Rupa-rupanya memang benar, di antara lanun sulu dan pkr sudah ada tali persahabatan...

Mungkin benar juga cerita-cerita yang aku dengar dulu, pejabat di tropicana banyak membantu keluarga kiram, terutama anak perempuan lanun tu, pejabat di tropicana pernah menjaga akaun twitter anak perempuan lanun tu... rujuk sini.

Selama ini mereka nafikan, mereka kata, mereka tiada kaitan dengan lanun sulu itu...

Tapi dah Allah tu nak tunjuk, nah ari nie, segalanya sudah nyata, anak puaka dan anak kiram bersahabat baik...

Anak puaka telah pergi berjumpa dengan anak kiram untuk meminta bantuan suapaya anwar di bebaskan...

Minta bantuan anak kiram...?

Minta bantuan dari segi apa? nak kata keluarga lanun sulu nie bilionare tak juga, jadi pergi jumpa anak lanun sulu buat apa? minta lanun-lanun sulu serang malaysia dan bebaskan anwar...???

Menteri dalam negeri perlu buka mata seluas-luasnya dalam hal ini...

Apa connection anak puaka nie dengan anak lanun sulu tu...

Panggil dia dan siasat...

2 comments:

Anonymous said...

What a bitch! A bitch with poor upbringing. Father was too busy plugging men holes and mother was too busy being stupid and looking the other way.

Result? A lying, murtad-like daughter who is a bitch.

Anonymous said...

Tu bukan sauadara Anwar susuk badan lain, bentuk burung dia? Tengok kat perut je? Ini macam punya orang pun orang sokong, Penang bodoh tak ada otak.