Nurul Izah Akan Ambil Tindakan Terhadap 2 Pemimpin Ini...


Kata nurul izah, dia sedang berbincang dengan peguam untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu dan pemimpin termasuk Ketua Polis Negara (Tan Sri Khalid Abu Bakar), dan (Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah) Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang mengaitkan saya dengan perbuatan khianat...

Biasa la, bila dah kantoi mula la nak cover line balik, nak amik tindakan undang-undang la konon...

Masa ko pi jumpe anak lanun tu, ko tak pikir pulak...

Buat la izah oii...

Aku nak tengok hebat mana sangat ko nie...

Comments

Anonymous said…
Why must you always be a pain? You could have contributed a lot to the nation, but you chose to be a devil incarnate. what a pity..
Anonymous said…
itulah yang terfikir oleh nurul izzah, buat masa ini. maklumlah orang dah terkantoi dan nama dah jadi amat busuk terutama kepada orang sabah. dengan kononnya menyaman kpn dan seorang pemimpin umno, nurul izzah mahu dilihat masih kuat dan berani walaupun sebenarnya langsung tidak berkesan. nasi sudah menjadi bubur, berdoalah dan cari idea untuk 'divert' isu agar orang ramai lupa awak telah bersekongkol dengan sang putri kiram anak si pengganas.

p/s: nak tanya nurul izzah. munasabahkah dengan bersekongkol dengan pengganas sulu, maka papa boleh dibebaskan dari penjara kerana jenayah liwat? otak yang selnya berhubung pasti memberi jawapan 'TIDAK MUNASABAH'. maknanya sel otak awak sudah tidak berhubungkah?
Anonymous said…
Sel otak? Dia ni ada otak ke?
Pak Beny Sutomo said…
Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID