Breaking News
Loading...
December 15, 2015

Info Post

Sejak di perkenalkan cukai GST pada bulan April lepas, kerajaan berjaya mengutip sejumlah RM30 billion melalui 400 ribu syarikat yang berdaftar...

Aku harap duit cukai GST tu boleh la di salurkan kepada penduduk miskin bandar atau pun perbanyakkanlah projek-projek perumahan mampu milik di bandar-bandar besar...

Boleh jugak aku tumpang sekaki beli rumah...

4 comments:

Anonymous said...

ini mcm kalu, boleh la tolak tepi 1 billion setahun untuk dlm akaun sendiri....yg lebih tu pandai2 la penyamun tarbus umno goreng kat rakyat.......ajar rakyat mcm mana nak buat nasi goreng taik kucing tanpa gst

Anonymous said...

Spesis bongok..otak taik lembu

Bikup Mueller said...

Kenapa kecil2 tak mpus besar menyusahkan emak bapa.

Anonymous said...

Semua negara maju ada GST...In Shaa Allah, Najib dan pegawai2nya akan mengendalikan dengan baik...