Breaking News
Loading...
December 4, 2015

Info Post
Untuk mengetahui keadaan sebenar isu tanah kampung datuk keramat ini, aku sarankan korang tengok video ini dulu...

Kompom korang akan paham, penjelasan ahli parlimen titiwangsa cukup mudah difahami...


Atas kreteria apa dbkl memilih syarikat yang tidak ada lesen pemaju perumahan...?

Kenapa pihak dbkl tidak menawarkan kepada agensi-agensi kerajaan lain seperti PR1MA dan SPNB...

Menurut ahli parlimen titiwangsa, dbkl sudah menjual tanah kampung datuk keramat kepada satu pemaju swasta, tetapi bila di semak di pejabat tanah dan galian wilayah, tanah itu masih belum di jual kepada pemaju swasta, masih lagi milik dbkl...

Jadi kenapa dbkl kata tanah itu sudah di jual...???

Apa yang berlaku sebenarnya dalam isu tanah kampung datuk keramat ini sebenarnya...???

Baca, jawapan yang diberikan oleh datuk bandar kuala lumpur disini...

4 comments:

Anonymous said...

DO jab perancang yg kuarkan jab perancang ...siasat pegawainya...isu tanah datuk keramat satu hal...tanah 50 ekar di jln kolam ayer panas dan ayer tawar pun sama gak keadaan dng tanah datuk keramat.....tanah karysneka sebelah bangunan LTAT kena bongkar jugak.....vvip ni sapa pulak yg nak pantau

Anonymous said...

Dua tanah tsb dsh ada DO.....tanah di sebelah LTAT tu akan jadi mangsa seterusnya....dah banyak disebarkan tapi macam tak dilayan oleh blogger apa yg diadukan ini......takkan dah nk siap baru nak bongkar oleh blogger.....tanya DBKL kenapa pemaju dirikan papan iklan ditanah milik DBKL....?

Anonymous said...

Tanah DBKL 1 ekar sebelah bangunan LTAT tu memang ......reall...bukan tipuuuu....dah letih nak type mcm x ade apa2 tindakan dri blogger nk bongkar sapa vvip yg perlu dipantau pulak lepas nihhh...

Anonymous said...

Susah ssgt gi google Street tgk sebelah bsngunan LTAT tu....jln conlay.....tgk google street apa yg ada kat situ dan sekarang