Breaking News
Loading...
December 21, 2015

Info Post
Sampai bila kita nak tinggal dalam persekitaran yang di penuhi dengan manusia-manusia bodoh...???

Sampai bila kita nak bertolak ansur atas kebodohan mereka...

Mereka bukan tak tahu, binatang peliharaan tak boleh di bawak masuk ke mana-mana shooping mall..

Bukan tak ada papan tanda yang melarang perbuatan itu...

Tapi mereka tetap juga melanggar arahan...

Mungkinkah mereka ini adalah spisis 50 ribu pelancung yang hilang seperti yang pernah pak lah risaukan dulu tu...??? 



6 comments:

Anonymous said...

Yg bodoh menteri melayu dan pihak berwajib melayu..Kalau melayu awam bertindak yg salah mereka..tapi si laknat yg membuat provokasi tak diambil tindakan..menteri dan penguatkuasa melayu kini dah bacul sebab terlalu banyak makan rasuah yg diterima dari kaum sial ni.

Anonymous said...

Betul tu...

Anonymous said...

Yang bangang salahkan menteri melayu apa hal pulak? Pengurusan perlu beri arahan kepada staff terutama pegawai keselamat untuk lebih alert dengan kebodohan kaum "beranjing". Dan juga letak papan tanda memberitahu sebarang binatang terutama anjing dan babi tidak dibenar dalam premis dan troli. Kalau puak "beranjig" degil, suruh ajer pergi pasaraya atau kedai puak mereka.

Anonymous said...

Awat tak buat lapuran POLIS?! Patutnya BETINA ni diSUMBATkan saja dlm. PENJARA; kerana MENGGANGGU ketenteraman awam dan MENGHINA Islam/umatnya! Tapi bila buat mcm. ni; tentunya si PENYAMAQ-PENYAMAQ "Is*am Liberal"-EJEN ZIONIS/FREEMASON-KEPARAT akan bising dk bela depa dgn. loyar-loyar-LONGKANG depa tu no!

Cthnya, sekoq PENYAMAQ-KEPARAT ni - yg. tak habis-habis nak MENGHINA Islam/umatnya, termasuk YAB PM an NEGARA ISLAM kita ni! Ini komen terbaru aku kat si PENYAMAQ OutSyedBANGKAI BABI ni; yg. begitu HINA dok punya SYOK kerana si HIPOKRIT-PENJILAT-rejim PENGGANAS ISrael, iaitu si EUBangkai BABI yg. sudah diKUASAI Zionis/Freemason, MENGUTUK bukan main sakan YAB PM kita serta NEGARA ISLAM kita ni:

"Why are you so SCARED to publish my comments, you RACIST and FASCIST M*RON?!

Jeez, I wonder why COWARD racist hypocrites like EU and their stupid dogs, don't go and preach to those TERRORISTS in ISrael, who keep committing endless GENOCIDE towards Indigenous Palestinian Gazans, including recently, that saw the mass bombing-to-pieces of around 3, 000 innocent Indigenous Palestinian babies/children, young people, mothers, pregnant women, old people, men etc - including in hospitals and schools (including t ROB that massive oil/gas along that strip of Gaza's Mediterranean Sea coast - taht's why they keep mass murdering the Gaza's poor FISHERMAN you see)!

By the way, former US Intelligence, Edward Snowden has revealed who created IS/ISIS - Mossad/CIA! What religion and race then are of these IS/ISIS terrorists? And then France is launching full-scale MARTIAL laws, but hey, mainly targeting Muslims and mosques - thus is the so-called republic's FAKE and most EVIL Democracy and Human Rights!

And who are droning and bombing-to-pieces in endless GENOCIDE of the Muslim children/men/women in Palestine, Iraq, Syria, Libya, Pakistan, Afghanistan etc. - so such HYPOCRITE EU/Western-lickers should GROW up and get a REAL education, and each one should be investigated for CORRUPTION, instead of BS*tting-like-Zionist/Freemason dogs!

Nek Tempoyak."

Anonymous said...

Kau nl bodoh ka bangang..apa kaitan dgn menteri melayi pulak...
Pengurusan la yg bodoh...
Eehhhh apa ka bodohnya spesis kau ni.....

Master Sgp said...

saya ingin berbagi cerita kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yg paling tersusah,walaupun mau makan itu pun harus hutang dulu sama tetangga dan syukur kalau ada yg mau kasi,semakin aku berusaha semakin jauh juga pekerjaan dan selama aku ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yg membenci saya karna saya cuma dianggap rendah sama orang lain karna saya tidak punya apa-apa,dan akhirnya saya berencana untuk pergi mencari dukun yg bisa menembus nomor dan disuatu hari saya bertemu sama orang yg pernah dibantu sama AKI ALHI dan dia memberikan nomor AKI ALHI,dia bilan kepada saya kalau AKI ALHI bisa membantu orang yg lagi kesusahan dan tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi AKI ALHI dan dengan senan hati AKI ALHI ingin membantu saya,,alhamdulillah saya sudah menang togel yg ke5 kalinya dan rencana saya bersama keluarga ingin membuka usaha dan para teman-teman diluar sana yg ingin seperti saya silahkan hubungi AKI ALHI,di 0823 1366 9888 saya sangat bersyukur kepada allah karna melalui bantuan AKI ALHI, dan kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tdk akan datan untuk yg kedua kalinya
Atau KLIK DISINI 4d 5d 6d