Kumpulan G25 Di Pengaruhi Illuminati - Ridhuan Tee

Pendakwah terkenal, Dr. Mohd Ridhuan Tee Abdullah berkata ahli kumpulan G25 amat merbahaya jika dibiarkan berleluasa kerana mereka boleh menyesatkan manusia.

“Kenyataan mereka semakin lama, semakin menyesatkan. Peliknya, perkara batil dan jahat tidak pula dibantah. Orang mahu menjadi baik, menjadikan dia marah,” tegas pensyarah itu di dalam blognya, ridhuantee.blogspot.com

Ridhuan berkata demikian mengulas cadangan G25 supaya sebuah jawatankuasa pakar perunding untuk menyelaraskan undang-undang syariah dengan Perlembagaan Persekutuan, antara lain untuk melihat isu ‘moral policing’ seperti undang-undang berkenaan khalwat.

Beliau turut menyifatkan kumpulan itu sebagai jahil, dan menggelar jurucakap G25 Datuk Noor Farida Ariffin sebagai wanita ‘gondol’.

“Si jahil ini banyak terpengaruh dengan ajaran sesat seperti Illuminati dan Freemason, perosak agama. Kumpulan ini mempercayai kepada satu kuasa yang mereka puja. Kuasa itulah yang mereka kenali sebagai ‘tuhan’ atau ‘god’,” kata Ridhuan.

Hubungan Illuminati itu disebut Ridhuan dalam enam ciri-ciri kumpulan G25 yang perlu diketahui umum, dan boleh dibaca di blog beliau.

Untuk makluman, selain G25, antara tokoh-tokoh lain yang pernah dikaitkan dengan ajaran Illuminati termasuk Jay-Z dan Justin Bieber.

Ridhuan menasihatkan agar G25 ini merujuk kepada golongan yang pakar dalam bidang agama sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan.

“Terlalu ramai mahu menjadi pakar. Dialah pakar dalam semua bidang, termasuk dalam bidang agama, meskipun sepatah ayat Quran tidak difahami.

“Akibatnya, jika si jahil ini berleluasa, maksiat akan turut bermaharajalela. Maka, akan berpestalah maksiat,” ujarnya.

Sumber: FMT

Comments

Anonymous said…
banyak lah kau punya illuminati
Anonymous said…
Banyak lah nenek G25 punya ilmu agama...
Anonymous said…
Akhir zaman ..... yg jahil diangkat jadi contoh dan pemimpin...yamg baik difinah dan dipijak pijak.....zaman fitnah sudah bermula di malaysia...dan makin bermaharaja....pengaruh zionis melalui fahaman agama baru dan mencampur adukkan kebebasan dalam pluralisma agama....pluralisma agama ancaman utama islam...pluralisma musuh utama islam
Lu minaci said…
Ridhuan Tee Cina mualaf ni pula dipengaruhi Lu mati...hehe

Sape lah punya bodoh dgr cakap cina ni... kaum cina pun tak suka dia
Anonymous said…
siapa sebenaqnya belakang PENGGANAS Kristian pro-ZIONIS/ISrael yang sentiasa amat ANTI-Islam/umatnya - adalah penting kita kembali pada sejarah Eropah, bermula dari tertubuhnya pertubuhan Illuminati (yang bermaksud ”to be enlightened“) atau “Brotherhood of the Snakes” [ulaq kat sini melambangkan Iblis (Lucifer dalam agama Kristian) yg. menyamaq sbg. ulaq utk. menghasut Hawa (Eve)] - ditubuhkan secara rahsia sejak abad ke 16, di Jerman, yang bertuhankan Iblis (Lucifer ).

Kemudian Illuminati diambil alih sepenuhnya secara rasmi oleh Empayar Zionis Rothschild dari Jerman, pada abad ke 18 , yang telah mencipta falsafah Zionisma di abad ke 17 , dan akhirnya berjaya menubuhkan rejim pengganas Israel di abad ke 20, untuk menawan, merompak dan menghancurkan - Dunia Islam di Timur Tengah (ingin menghancurkan dgn. bom Nuklear, Mekah/Madinah/Masjid Al-Aqsa/Gaza satu hari nanti - sebab itu depa cuba untuk mengosongkan Dunia Islam di Timur Tengah dari sebarang penganut Kristian terutamnya penganut Katolik, cthnya di Plaestin, Syria dan Iraq) dan Dunia Katolik terutamanya Vatican (termasuk mperemgunakan ejen-ejen Zionis yg. menyamaq sbg. Paderi-paderi Pedofilia).

Illuminati menyerap masuk pertubuhan Freemason sejak abad ke 16 dan empayar Rothschild terus menguasainya sepenuhnya pd. abad ke 18, yang disertai golongan elit Barat, dan terus mensasarkan agama dan penganut Katolik untuk dimusnahkan, terutamanya dengan membunuh dan merompak Raja-Raja Katolik Eropah dan Rusia, sebagai penjaga-penjaga agama Katolik Eropah melalui pembunuhan kejam Raja dan Permaisuri Peranchis serta para keturunan mereka dalam "French Revolution" dalam tahun 1789 [puncak zaman yang mengubah Eropah dan Dunia Katolik buat selamanya, di mana puak Illuminati-Freemason-Zionis berjaya menguasai Barat hingga sekarang, mencipta tamadun Barat berasaskan falsafah penipu dan bertuhankan Iblis (Lucifer) iaitu “Secularism and Enlightenment“], dan bila Tzar Rusia dan seluruh keluarga dan keturunannya dirogol dan di bunuh dengan kejam oleh puak 'Sosialis-Bolshevik' yg. sebenaqnya ditaja puak Zionis Illuminati ini, dlm. tahun 1917.

Sebenaqnya rancangan untuk menumbangkan Gereja Katolik termasuk penganutnya dan paderi-paderinya, dari “Holy Roman Empire” telah bermula dari zaman yang sungguh kejam, sejak “Reformasi Protestantisma“ (yang tercetus asalnya juga di Jerman), di abad ke 16, di bawah Raja Henry VIII (yang mengasaskan Protestantisma di Britain – termasuk untuk menghalalkan penceraian) , dan dikuti zaman Elizabeth 1 juga diabad ke 16 dan Oliver Cromwell di abad ke 17 , dengan membunuh dlm. Genosid, Raja-Raja/Permaisuri-Permaisuri, Paderi-Paderi , para bangsawan dan berjuta penganut Katolik England/Scotland/Wales dan Ireland (termasuk lebih dari sejuta paderi-paderi, para bangsawan serta rakyat Katolik yang dibunuh melalui pedang atau dalam “Irish Famine“ di mana bekalan makanan terutamanya makanan asas, kentang dihantaq semua ke Britain), kemudian Genosid Katolik ini beralih ke Jerman/Austria dsbnya lagi, melalui perang Katolik-Protestan di abad ke-17 lagi, antara 1618-1648.

Maka, sebenaqnya, “‘enlightened/secular’ French revolution” adalah untuk menghalalkan ideologi Satanisma yang berasaskan KEJAHATAN=KEBAIKAN (i.e. Iblis bersamaan Tuhan) [“a borderless EVIL=GOOD (i.e. Satan/Lucifer supposedly ‘equals’ to God)”]; dengan menghancurkan sebarang agama atau prinsip moral masyarakat yang menghalang pencapaian matlamat DAJAL ini, demi membentuk matlamat puncak puak Syaitan ini, ‘Satu Dunia Baru/Satu Kerajaan Dunia, – yang bertuhankan Iblis (Lucifer), diketuai puak Zionis [“`Novus Ordo Seclorum' - a (Zionist-led Satanic) 'New World Order', or 'One World Government', on earth”], untuk terus menentang Tuhan.

Agama-agama Islam dan Katolik amat dibenci puak Syaitan Illuminati-Freemason-Zionis ni kerana anti-"absolute" individualisma, anti-homoseksualiti, anti-seks bebas/pornografi, anti-dadah dan anti pengguguran anak terutamanya.

Nek Tempoyak.
Anonymous said…
Kita JANGAN terpedaya dengan ejen-ejen PENGGANAS Kristian pro-ZIONIS/ISrael, yg. mempergunakan agama Katolik pula sekarang, untuk MENGHASUT ke arah kebencian di hati penganut Kristian kepada Islam/umatnya! Sedangkan Pope baru saja menekankan umat Islam dan Kristian adalah "brothers and sisters" sewaktu ingin menghentikan perang saudara antara penganut Kristian dan umat Islam di CAR dan Afrika keseluruhannya.
Satu lagi strategi DAJAL ekoq-ekoq PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI /PKRHOMO- adalah untuk terus MENGHASUT ke arah KEBENCIAN di Sabah/Sarawak pada BUMIPUTERA Islam/Melayu terutamanya dari Semenanjung, serta pada Bahasa Kebangsaan kerana dalam Bahasa Melayu, serta MEMECAHBELAHkan kaum BUMIPUTERA dari pelbagai agama /termasuk dengan MO DAJAL depa untuk menjadikan penganut Kristian di Sabah/Sarawak menukar fahaman depa terutamanya dari agama Katolik tradisional (yg. telah lama hidup harmoni bersama umat Islam) ke fahaman ekstremis pro-Zionis/ISrael 'Evangelical' yang membenci Islam/umatnya, supaya akhirnya Sabah/Sarawak yang kaya minyak-gas, dapat digabungkan dengan SingaPORK (pusat Zionis/MOSSAD-CIA/NATO di Asia Tenggara - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Nek Tempoyak.
Anonymous said…
Terimakasih banyak nek tempoyak.....atas keterangan yang bermanfaat itu.......memang elok pihak universiti menganjurkan seminar untuk para siswa mendalami dan menghadapi cabaran dalam mempertahankan akidah Islam dalam zaman yang serba huru hara ini....dengan syiahnya...dengan Is nya.....belum lagi zionis..illuminati ..freemanson...dan terkini kristian evengelist
Unknown said…
Terbaik Nek Tempoyak

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID