Breaking News
Loading...
February 8, 2016

Info Post
Ingat tak dulu apa yang bangkai nie cakap? kalau minyak turun, harga barang akan turun...

Kalau minyak murah, harga barang akan jadi murah...

Nah... dah berapa kali harga minyak turun, harga barang tetap jugak tak turun-turun...

Minyak dah makin murah, harga barang tetap juga macam tu...

Fitnah sana, tipu sini, kencing sana, berak sini dalam akaun tabung haji dia ada dekat 400 ribu gak...



2 comments:

Anonymous said...

DAPIGS PARTI ANAK BERANAK RASIS memang SIAL!

Anonymous said...

Nak tau tipu atau pon tidak,buat la debat terbuka kat tv..rakyat bawahan mcm kami ni nak tau jugak mcmana rafizi tipu rakyat...harap2 jgn ade yng terkencing dlm seluar yer bile ajak debat..hahahaha