Breaking News
Loading...
March 15, 2016

Info Post

Portal pro pembangkang sekali lagi mempermainkan Islam...

Terbaru, free malaysia today mengeluarkan satu artikel bertajuk "Mengapa Perlu Peluk Islam Secara Sembunyi" siapa penulisnya? aku sendiri pon tak tahu, dia menggunakan nama Fa Abdul, ntah real orang Islam atau tidak aku pun tak pasti...

Sekilas kalau kita baca, memang macam tak ada apa-apa pasal artikel ini, tapi kalau kita amati, nampak jarum-jarum halus puak-puak kafir memperlekehkan Islam...

Soalnya kenapa perlu di keluarkan artikel sebegitu? 

Artikel itu di tujukan kepada muhammad riduan abdullah seorang muallaf yang kini sedang dalam proses mendapatkan hak penjagaan 3 orang anaknya dari isterinya yang masih lagi beragama hindu...

Terbaca sahaja artikel itu, kita sudah boleh menagak, kemana sokongan penulis fmt ini, sudah tentu memihak kepada isteri muhammad riduan yang masih lagi beragama hindu dan Islam di gambarkan jahat dan tidak adil...

Mungkin penulis fmt ini seorang remaja yang baru meningkat dewasa, jadi dia tak tahu banyak cerita-cerita sebelum ini apa yang akan berlaku kepada seorang hindu yang menukar agamanya kepada Islam sekiranya tuan punya badan itu buat secara terang-terangan...

Apa pun, artikel ini tidak sepatutnya di keluarkan oleh fmt, kerana ia dilihat cukup-cukup menghina Islam dan muallaf...

Kerajaan patut juga tengok-tengokan fmt ini, kerana penghinaan yang mereka lakukan dibuat secara halus...

1 comments:

Anonymous said...

bengong, apa yg Fa tulis itu betul la. Kenapa si suami yg nak memeluk Islam tu tak terus terang jer dgn isteri dia yg dia nak masuk Islam? Kenapa nak kena sorok2? nak nambahkan masaalah, si suami gi tukarkan agama budak2 sekali...mau tak mengamuk mak dia org....masa kahwin cara hindu buat sama.......Nampak skali si suami peralatkan Islam untuk kepentingannya.... Org mcm ni pun nak backing hanya sebab dia beragama Islam?? agak2 la, kan....