Breaking News
Loading...
May 3, 2016

Info Post

Ketika mengulas isu penarikan polis pengiring bermotosikal nazri aziz mengatakan,

"Kalau beliau pilih untuk hendak bertumbuk kita boleh bertumbuk, saya bersedia untuk bertumbuk dengan beliau bila-bila masa," katanya ketika ditemui media pada Program Merakyatkan Seni Budaya: Nilai Murni Gotong-Royong di Sekolah Kebangsaan Buntal, Pantai Damai, di sini. SUMBER.

Satu kenyataan yang langsung tak ada kaitan dengan isu penarikan polis pengiring... 

Untuk apa nazri mengeluarkan kenyataan sebegitu?

Kalau nak ulas pasal isu penarikan polis pengiring, just ulas aja la, tak perlu la nak ajak orang tua tu bertumbuk ke apa ke...

Adakah nazri nak tunjuk kepada najib yang dia nie berani ada teloq nak belasah tun mahathir?

Adakah nazri nak tunjuk pada najib, dia sedia mempertahankan bossnya sehingga sanggup nak cepuk tun...???

Sebenarnya tindakkan nazri silap, dengan komen bodoh yang dia buat 2-3 hari lepas, memparahkan lagi image najib razak selaku ketua kerajaan dan barisan nasional yang kini sedang giat berkempen di sarawak...

Rakyat melihat, menteri yang dilantik oleh najib kurang ajar dan biadap, rakyat melihat kalau dengan bekas perdana menteri pun dia boleh kurang ajar, bagaimana pulak dengan rakyat???

Hari tu, dia ni la jugak tibai ustaz zakir naik, jenuh pemimpin umno mintak maaf secara peribadi dan clearkan balik image umno, ni dia buat hal lagi...

Apa pun tindakan nazri itu memang parahkan image najib...

Atau mungkin nazri sengaja keluarkan kenyataan macam tu untuk rosakkan lagi image najib? hanya nazri sahaja yang tahu...

7 comments:

Anonymous said...

Budak ni bukan cerdik sgt sebenarnya...

Anonymous said...

setidak2 nya adalah sekor yg brani bermulut lancang mcm nazri ni jika tdk umno jd parti pondan siam.. dr ketua pemuda smpi lah keatas.. tgk anwar mulut puaka dialah yg buat dia sentiasa di minati.. apa bahasa yg tak keluar dr mulut anwar dr haram jadah sehingga lah kpd pandikutty.. dan ramai org bersorak.. dan dia tak pernah kalah di PP..

Anonymous said...

Anon 4 may, menang sorak mcm Anwar kampung tergadai wat ape? Apakah harapan orang Melayu di PP berpemimpinkan orang seperti ini? Tapi bab Tun ni, memang perlukan orang seperti Nazri mudah2an dia sedar diri sikit dan x menongkat langit memanjang. orang lain pun nak hidup juga bukan hanya dia dan kroni2 serta proksi dia je.

Anonymous said...

Menteri plg bangang dlm sejarah...moga kalah dlm dlm pru nanti..sombong giler..celaka menteri ni..

Anonymous said...

ek eleh, ajak org tua 90 tahun tuk bertumbuk?? ajak lah org yg sebaya umur

Anonymous said...

Ada ke menteri yg spesis sebegini di negara luar....msia aje yg ada ...tu pn limited edition....yg terlepas tapisan bagang....

Anonymous said...

Bodoh...bukan setakat bodoh tapi bangang teramat sangat si nazri ni. Ajak orang tua umur 90+ tahun bertumbuk maknanya dia ni tak ada telor. Kalau handal sangat ajaklah orang yang sebaya atau lebih muda dari kau bertumbuk..makan taik punya menteri.