Breaking News
Loading...
May 13, 2016

Info Post

Jamal yunos, ketua umno bahagian sungai besar sudah buka game pada ng swee lim, dia akan bertanding sekiranya ng swee lim bertanding di parlimen sungai besar...

Sekarang terpulang kepada ng untuk bertanding atau tidak, tetapi pada aku ng tak akan berani bertanding di sana dan menggunakan alasan tidak mendapat restu dari pada pucuk pimpinan pakatan harapan...

Harap ng jangan lah guna alasan budak-budak untuk mengelak bertarung dengan jamal, kerana sebelum ini ng kerap menghentam jamal dalam dalam sidang dewan undangan negeri selangor, walhal orang yang dia hentam tu tidak ada dalam dewan dan tak mampu menjawab segala hentaman yang dibuat oleh ng...

Apa pun, jamal sedia menarik diri dari bertanding sekiranya ng takut untuk bertanding di situ dan menyerahkan keputusan pemilihan calon kepada pucuk pimpinan umno dan barisan nasional, satu tindakan yang dilihat tidak mementingkan diri sendiri yang di tunjukan oleh jamal...


1 comments:

Anonymous said...

Senang cerita cakap terus terang je awak nak bertanding Kat situ...tak payah nak pusing2