Breaking News
Loading...
May 21, 2016

Info Post

Tulisan ini dipetik dari laman web pro haji hadi Tranungkite Online.

PAS banyak kali menerima halangan termasuk akhbarnya diharankam. Disekat tak boleh keluar setiap minggu dan macam-macam sekatan. Itu Parti yang dah lebih 60 tahun. Malaysiakini sampai sekarang masih belum diluluskan Akhbar sendiri melainkan akhbar talian. Malaysiakini telah banyak menerima anugerah kewartawan antarabangsa. Kerajaan sekat akhbar mereka. Parti PAN baru tubuh, memohon pada 12 Feb 2016 lalu. Lulus pada  1 Mac 2016. Tak pelik suka benar UMNO@BN kepada Akhbar ini??

Kalau PAN tak menguntungkan UMNO @ BN takkan BN @ UMNO bodoh mudh-mudah nak lulus. Lihat sahaja apa terjadi pada Malaysiakini dah 2 tahun lebih belum dapat. Itu belum lagi Suara Keadilan sampai hari ini beroperasi tanpa permit.

Takkan KDN Bodoh dan bengong boleh lulus kalau tak kerana PARTI INI akan memabntu UMNO @ BN untuk merosakkan PAS yang kian lama UMNO @ BN telah cuba belum berjaya.

TAHNIAH KEPADA PAN ANDA SEBENARNYA PROXY UMNO @ BN!! 

Komen aku: Kan aku uadah bilang, ini pas bukan boleh pakai, belum apa-apa lagi dia dah tuduh umno yang bukan-bukan, cuba korang bayangkan kalau pas bersama umno membentuk kerajaan kononnya demi Islam dan melayu, aku rasa kerajaan yang di bentuk bersama tu tak akan kekal lama, percayalah...

2 comments:

Malaysiabaru said...

Tok guru ayoh hadi Ping maghang

Keturunan melayu paling sesat dlm sejarah pembenihan melayu

Abdul Wahid said...

Wahai org2 atasan tolong citer perkara sebenar hubungan dgn umno..sian tgk statement org bawahan