Breaking News
Loading...
July 30, 2016

Info Post

Pedih hati bila terbaca kenyataan bekas menteri kewangan kedua ini...

Kamu di pihak mana Husni...?

Bukankah apa yang dilakukan oleh DOJ itu hanya semata-mata nak memalukan nama Najib di mata antarabangsa...

Yang kamu pulak bagi kenyataan seolah-olah menyokong DOJ itu dah kenapa...???

Tolong lah Husni, DOJ sengaja buat macam tu pasal amerika nak menjarah negara kita...

Kaitkan Najib dengan menukar nama sebagai MO1 itu sengaja nak malukan Najib...

DOJ melalui peguam negara amerika, Loretta Lynch tu pun bukan bersih sangat, dia pon ada berlambak skandal...

Tolonglah semua, kita janganlah percaya sangat dengan DOJ amerika ni, itu semua agenda yahudi nak menjahanamkan negara Islam...

8 comments:

rahman jpc said...

SATU SOALAN YG AMAT DANGKAL !!!!

Anonymous said...

Ha..ha..dia dipihak yg benar la! Dah tak sanggup lagi menipu bagi pihak MO1.

"Nukilan - Aku Prihatin" said...

Statement diatas yg bidoh dan bangang tahap gaban. Isu DOJ tiada kena mengena dgn statement kononnya USA nak menjajah negara kita. Byk isu lain yg USA dah lama menjajah kita dek kerana kelemahan pentadbiran negara. Jgn cuba perbidohkan rakyat. Nak bodohkan puak UMNO, silakan.

Anonymous said...

Tak apa...tak apa. Nanti pemuda UMNO buat laporan polis. Alasan Husni sabotaj 1MDB dan bocorkan maklumat sulit kepada DOJ. Bersiap sedialah HUsni ya.

Anonymous said...

Semoga pengkhianat negara tercinta ini dicampakkan di tempat yang paling hina untuk dijadikan pengajaran pada yang lain....Aamiin.

Anonymous said...

sudah terang lg bersuluh..
tanya sama pokok apa sebab goyang
nanti jawab pokok taufan dah datang
tanya sama najib apa sebab diam
nanti jawab najib bla bla bla..

dah berapa kali selasa dah?

Anonymous said...

Husni memang di pihak yang benar. Kenapa? Nak suruh dia berbohong juga ke?

mohd azren said...

Aku nak GANTUNG dia ni atau aku nak PECAT dia ni dari UMNO.